خبرنگاران دعوت از دو کشتی گیر گیلانی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی نوجوانان

به گزارش شیوا مارکت، رشت - خبرنگاران - دو کشتی گیر گیلانی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ، به مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شدند.

خبرنگاران دعوت از دو کشتی گیر گیلانی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی نوجوانان

رئیس هیأت کشتی استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: از سوی فدراسیون کشتی، اسامی کشتی گیران فرنگی کار نوجوان به آخرین مرحله اردوی تیم ملی معرفی گردید که خوشبختانه دو کشتی گیر گیلانی با درخشش در اردوهای قبلی، به مرحله نهایی این اردو نیز دعوت شدند.

نقی هدایتی اضافه نمود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کشتی، مهدی احدی زناب کشتی گیر ملی پوش گیلانی در وزن 45 کیلوگرم و در وزن 55 کیلوگرم فربد سیرتی مقدم به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شده اند.

وی اعلام کرد: این دو گشتی گیر شایسته استان به همراه سایر دعوت شدگان باید از چهارم تیر ماه امسال در آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور که در تهران برپا می گردد، حضور یابند.

هدایتی بیان نمود: محمد کاظمی مهر یکی از مربیان ارزشمند کشتی استان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور انتخاب شده که این مربی نیز باید در این مرحله از اردو حضور یابد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از 13 تیر ماه امسال با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن در شهر نور سلطان کشور قزاقستان شروع می گردد و کشتی گیران به مدت دو روز با هم رقابت می نمایند.

7285 / ‬ 2007/

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7053

به "خبرنگاران دعوت از دو کشتی گیر گیلانی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دعوت از دو کشتی گیر گیلانی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید