خبرنگاران مسی: بازی کردن در ورزشگاه خالی نفرت انگیز است

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- لیونل مسی با اشاره به اینکه بازی کردن در فصل گذشته در غیاب هواداران به دلیل پاندمی کرونا، تا چه اندازه سخت بوده است، این تجربه تلخ را به یک جلسه تمرینی تشبیه کرد.

خبرنگاران مسی: بازی کردن در ورزشگاه خالی نفرت انگیز است

به گزارش خبرنگاران، کاپیتان بارسلونا پس از دریافت جایزه پیچیچی برای اتمام فصل گذشته لالیگا به عنوان برترین گلزن، گفت: بازی کردن بدون هواداران، وحشتناک است؛ یک احساس به شدت ناخوشایند.

وی اضافه نمود: اینکه ببینید هیچ هواداری در ورزشگاه نیست مثل یک جلسه تمرینی است؛ در ابتدای بازی وفق پیدا کردن با این شرایط کار بسیار دشواری است.

شرایط جدید فوتبال در ورزشگاه های خالی که حالا به یک امر عادی تبدیل شده، بی شک تبعات منفی روی مسی و بارسا گذاشته است.

زمانی که فصل گذشته لالیگا به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد، کاتالان ها در فاصله 11 بازی تا سرانجام فصل، صدرنشین بودند اما پس از خالی شدن ورزشگاه ها، آنها جام را به رئال مادرید تسلیم کردند.

اما این سرانجام دردسرهای ورزشگاه خالی برای آنان نبود و دوستان مسی در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خالی دالوز در لیسبون پرتغال، متحمل شکست تحقیرآمیز هشت بر دو برابر بایرن مونیخ شدند.

آبی اناری ها در این فصل نیز بدترین شروع خود را در 33 سال اخیر تجربه کرده و هم اکنون در جایگاه پنجم جدول رده بندی لالیگا جای گرفته و با اتلتیکومادرید صدرنشین فاصله زیادی دارند؛ علاوه بر این، آنان برای نخستین بار از سال 2006 تا به امروز نتوانستند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان صدرنشین شوند.

در سوی دیگر، مسی 33 ساله در حال سپری کردن بدترین شروع خود از فصل 2007-2008 تا به امروز بوده و در تمامی رقابت ها تنها 9 گل به نام خود ثبت کرده که پنج مورد آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.

مسی در ادامه گفت: حقیقت این است که تماشای چنین دیدارهای یکنواختی، بی نهایت زشت بوده و چهره نفرت انگیزی دارد و صرف نظر از اینکه با چه تیمی بازی می کنید، بردن بسیار سخت است. پاندمی تغییرات زیادی را به فوتبال تحمیل کرد البته تغییرات منفی؛ این موضوع را می توانید در تمام بازی ها ببینید و امیدوارم این ماجرا خیلی زود تمام شده و بتوانیم دوباره هواداران را در ورزشگاه ببینیم و به زندگی طبیعی برگردیم.

هواداران در لالیگا اسپانیا از ماه مارس غایبان بزرگ ورزشگاه ها هستند اما قرار است از ماه آوریل 2021 و پس از واکسیناسیون سراسری به منظور ایزوله شدن برابر کرونا، به ورزشگاه ها بازگردند.

براساس گزارش رسانه های اسپانیایی، نخستین دیدار با حضور هواداران در اسپانیا فینال به تعویق افتاده کوپادل ری مابین رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو خواهد بود که چهارم آوریل(15فروردین ماه 1400) برگزار خواهد شد.

ایستگاه بازی: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26531

به "خبرنگاران مسی: بازی کردن در ورزشگاه خالی نفرت انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسی: بازی کردن در ورزشگاه خالی نفرت انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید