راموس: به این دلایل دوست دارم مسی در بارسا بماند

به گزارش شیوا مارکت، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، از علاقه خود برای باقی ماندن لیونل مسی در لالیگا و بارسلونا صحبت کرد.

راموس: به این دلایل دوست دارم مسی در بارسا بماند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرداشب بعد از مدت ها شاهد یک تقابل ملی جذاب خواهیم بود و در این رابطه دو تیم اسپانیا و آلمان از سری مسابقات لیگ ملت های اروپا رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت؛ مدت ها بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد هیچ بازی ملی نبوده نبودیم اما حالا دیدار دو تیم اسپانیا و آلمان می تواند به نوعی این دلتنگی را از بین ببرد.

سرخیو راموس دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم ملی کشورش برابر آلمان شرکت کرد.

تغییرات زیاد در لیست تیم ملی اسپانیا

هرچه بیشتر همدیگر را بشناسیم بهتر خواهد بود. مربی به دنبال پیدا کردن 11 نفر اصلی خود است و در این باره وسواس زیادی به خرج می دهد. شرایط حالا با زمانی که ما در همه مسابقات قهرمانی رسیدیم متفاوت است. من در آن زمان جوان بودم اما حالا کاپیتان تیم هستم ولی در انگیزه ام هیچ تغییری ایجاد نشده است.

بازگشت لوئیس انریکه

بازگشت او واقعاً لذت بخش بود. سوابقش نشان می دهد که از چه توانایی های بالایی برخوردار است. انریکه ما را کاملا می شناسند و بهترین بازی را از تیم می گیرد.

مسی؟

او این حق را دارد که درباره آینده اش تصمیم بگیرد. با این حال نمی دانم که آیا او بهترین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد یا خیر. به خاطر فوتبال اسپانیا و بارسلونا دوست داریم که او با بارسا ادامه دهد. مسی باعث می شود که لیگ از جذابیت بیشتری برخوردار شود و سطح آن بالاتر باشد.

تمدید با رئال مادرید

هنوز چیزی در این باره تعیین نشده و البته باعث ناراحتی من نیز نمی شود. من هرگز به ترک رئال مادرید فکر نکرده ام و معتقد نیستم که مسئله ای در این باره وجود داشته باشد.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22883

به "راموس: به این دلایل دوست دارم مسی در بارسا بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: به این دلایل دوست دارم مسی در بارسا بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید