خبرنگاران نامزد بهترین بازیکن فوتسال دنیا: مسوولان به قهرمانی در آسیا اکتفا نکنند

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- نامزد بهترین بازیکن فوتسال دنیا گفت: مسوولان فراموش نکنند که اگر یکسال قهرمان آسیا می شویم به آن راضی نشوند و باید برای رسیدن به پله های بالاتر در دنیا بجنگیم و حمایت های خود را افزایش دهند.

خبرنگاران نامزد بهترین بازیکن فوتسال دنیا: مسوولان به قهرمانی در آسیا اکتفا نکنند

سارا شیربیگی سال جاری به عنوان یکی از 10 نامزد نهایی برترین فوتسالیست زن دنیا 2019 انتخاب شد. او پیش از این بازدن 9 گل به عنوان خانم گل مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا 2018 دست یافت.

وی همچنین عنوان خانم گلی لیگ های برتر فوتسال زنان در سال های 93 تا 95 را بدست آورد و اکنون در تیم ملی فوتسال زنان حضور دارد.

شیربیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در ابتدای سال 98 باید در تورنمت روسیه شرکت می کردیم و نسبت به سال های قبل نتیجه جالبی نگرفتیم و مسابقات خوبی نبود. هر سال سوم می شدیم و سال گذشته حتی به این مقام هم دست نیافتیم. بعد از تورنمنت روسیه مسابقات لیگ برتر را داشتیم و خدا را شکر فصل خوبی بود و همچنان مرحله پلیف آن ادامه دارد.

وی اضافه نمود: سال 99 ادامه مرحله پلی آف را خواهیم داشت و جزو اولین مسابقات ماست. اردوهای فشرده ای تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی در تیر ماه را خواهیم داشت و تا به امروز چیزی در مورد تغییر تاریخ آن اعلام نکرده اند. بعد از آن نیز بلافاصه لیگ برتر آغاز می گردد البته مسابقات دنیای هم در پیش رو داریم که نمی دانم ما شرکت می کنیم یا خیر. در این 2 ماه بخاطر کرونا استراحت می کنیم و امیدوارم زودتر این بیماری بگذرد.

عضو تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: عید نوروز را همیشه در کنار خانواده بودم و تا به امروز مسابقه ای نداشتیم اما سال 96 مسابقات آسیایی را در اردیبهشت ماه پیش رو داشتیم که همین امر سبب شد تا از 5 فروردین وارد اردو شویم. از مسوولان در سال جدید خواستارم تا از ورزش زنان بویژه فوتسال حمایت نمایند چون استعدادهای زیادی داریم و هرچقدر حمایت ها بیشتر باشد لیگ خوبی خواهیم داشت و در نتیجه به تیم ملی یاری می گردد. اینگونه تیم ملی ما پیشرفت می نماید و اینکه روی دنیا روی سکو برویم عالی است. مسوولان فراموش ننمایند که اگر یکسال قهرمان آسیا می شویم به آن راضی نشوند و باید برای رسیدن به پله های بالاتر در دنیا بجنگیم.

وی تلخ ترین مسابقات سال 98 را کسب نکرد سکو در تورنمنت روسیه و بهترین رویداد قرار دریافت نامش جزو 10 نامزد برتر دنیا دانست.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17684

به "خبرنگاران نامزد بهترین بازیکن فوتسال دنیا: مسوولان به قهرمانی در آسیا اکتفا نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نامزد بهترین بازیکن فوتسال دنیا: مسوولان به قهرمانی در آسیا اکتفا نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید