خبرنگاران یک تیم عربستانی از لیگ قهرمانان کنار می رود

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- یک سایت عرب زبان ادعا کرد که برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ممکن است یکی از 2 تیم مطرح عربستان نتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

خبرنگاران یک تیم عربستانی از لیگ قهرمانان کنار می رود

به گزارش خبرنگاران، سایت صعودی اسپورت نوشت: شنیده ها حاکی از آن است که ممکن است یک تیم عربستانی از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باز بماند.

باشگاه های النصر، الهلال، الوحده و الاهلی توانسته اند جواز حضور در لیگ قهرمانان را بدست آورند و به زودی و طی روزهای آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را در مورد این کنار گذاشتن یکی از این چهار تیم اعلام خواهد کرد.

البته اخبار زیادی در مورد حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا به مدت 2 سال شنیده می شود. الهلال پس از ابتلای 17 بازیکنش به ویروس کرونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات کنار گذاشته شد اما اعتراض آبی پوشان عربستانی به این تصمیم ممکن است عواقبی را برای تیم زرد پوش در پی داشته باشد.

این خطر حذف، النصر را هم تهدید می کند. شاید این باشگاه متمول عربستانی به خاطر عدم پرداخت مطالبات عبدالله آل سالم بازیکن سابقش نتواند مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

البته دو تیم دیگر نیز از این تهدید مصون نیستند.

الاهلی و الوحده نیز با بدهی های زیاد داخلی و خارجی روبرو هستند. رییس باشگاه الاهلی در اظهاراتی تلویزیونی اعتراف کرد که بیش از 100 میلیون ریال سعودی تعهد مالی دارد.

با این حال گفته می شود در صورت حذف هر یک از این تیم ها، یا تیم پنجم یعنی الفیصلی به لیگ قهرمانان می رود و یا المحرق بحرین جایگزین نماینده عربستان می شود.

سافاری رو: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24303

به "خبرنگاران یک تیم عربستانی از لیگ قهرمانان کنار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک تیم عربستانی از لیگ قهرمانان کنار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید