خلعتبری: جدایی ام قانونی است، با محمدی مهر معاوضه شدم، نباید از شهر خودرو می رفتم

به گزارش شیوا مارکت، بازیکن جدید تیم فوتبال شهر خودرو گفت که جدایی اش از باشگاه ذوب آهن قانونی است و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

خلعتبری: جدایی ام قانونی است، با محمدی مهر معاوضه شدم، نباید از شهر خودرو می رفتم

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با جدایی اش از ذوب آهن و اینکه گفته می گردد ذوبی ها نسبت به این موضوع اعتراض دارند، گفت: نمی دانم این خبرها چگونه منتشر می گردد. اگر جدایی من قانونی نبود پس چگونه باشگاه ذوب آهن به من برگه فسخ قرارداد داد؟ این جدایی کاملا قانونی بود و من با فرشاد محمدی مهر معاوضه شدم تا نیازهای فنی دو تیم هم رفع گردد. این جابجایی از لحاظ قانونی هیچ مسئله ای نداشت. وقتی پیشنهاد شهر خودرو به من رسید با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صحبت کردم. آقای محمدی راضی به جدایی من نبود ولی در نهایت بعد از صحبت هایی که انجام گرفت، این انتقال رسمی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تصمیم به ترک ذوب آهن گرفت؟ عنوان نمود: از صمیم قلب ذوب آهن را دوست دارم و برای طرفداران این تیم و مردم شهر اصفهان احترام قائل هستم. بهترین دوران فوتبالم در این تیم بود و نمی توانم آن روزها را فراموش کنم ولی شرایط طوری پیش رفت که جدا شدم. فصل گذشته از شهر خودرو جدا شدم و فکر می کنم جدایی از این تیم اشتباه بود، البته منظورم این نیست که رفتن به ذوب آهن اشتباه بود چون دوست داشتم به این تیم هم یاری کنم اما آن موقع می توانستم تصمیم بهتری بگیرم. فکر می کنم در آن مقطع نباید از شهر خودرو جدا می شدم.

خلعتبری با بیان اینکه در ذوب آهن بدشانسی آورد، اظهار داشت: در اولین بازی مصدوم شدم و شش ماه از فوتبال دور بودم، البته دوباره برگشتم و نهایت تلاشم را هم برای پیروزیت تیم به کار گرفتم. آن موقع هم قراردادی که با ذوب آهن امضا کردم، مثل قراردادهای همواره نبود و قرار شد که بعد از بازگشت به فوتبال قرارداد من تغییر کند. این قراری بود که با آقای آذری گذاشتم و ایشان هم برای تیم زحمت کشید. در نهایت با پیشنهاد خوب شهر خودرو روبرو شدم و این انتقال هم صورت گرفت. برای ذوب آهن آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم آنها نتایج خوبی بگیرند.

مهاجم شهر خودرو در مورد بازگشت به این تیم توضیح داد: خوشحالم که دوباره برگشتم. به بازی در اینجا و زندگی در مشهد عادت دارم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم. در لیگ برتر قطعا جزو مدعیان هستیم و در آسیا هم باید دو بازی پلی آف را ببریم تا به مرحله گروهی صعود کنیم. امیدوارم روزهای خوبی را در شهر خودرو تجربه کنم، از اعتماد آقای حمیداوی هم نهایت تشکر را دارم.

خلعتبری در مورد انتخاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو گفت: سرآسیایی مدت ها است که در شهر خودرو فعالیت می نماید و با شرایط این تیم آشنا است. هر مربی جوانی باید کارش را از یک جا آغاز کند و امیدوارم سرآسیایی در کارش پیروز باشد. همه باید به این مربی یاری کنیم چون پیروزیت سرآسیایی پیروزیت شهر خودرو است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15342

به "خلعتبری: جدایی ام قانونی است، با محمدی مهر معاوضه شدم، نباید از شهر خودرو می رفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: جدایی ام قانونی است، با محمدی مهر معاوضه شدم، نباید از شهر خودرو می رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید