خوزستان، پائولو سرجیو: در بازی های لیگ بازی آسانی نداریم، بسیار خوشبینم که در آینده تیمم بهتر گردد

به گزارش شیوا مارکت، پائولو سرجیو، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در بازی های لیگ بازی آسانی نداریم و همه مسابقات برای ما مهم و حساس هستند. - اخبار استانها -

خوزستان، پائولو سرجیو: در بازی های لیگ بازی آسانی نداریم، بسیار خوشبینم که در آینده تیمم بهتر گردد

به گزارش خبرنگاران از آبادان، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از بای تیمش با نساجی مازندران گفت: در بازی های لیگ بازی آسانی نداریم و همه مسابقات برای ما مهم و حساس هستند.

وی اضافه کرد: به مانند بازی های قبل به حریف خود احترام می گذاریم. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و بعد از اینکه آنها را بررسی کردیم متوجه شدیم تیمی سازمان یافته هستند. به این خاطر برای کسب 3 امتیاز باید نهایت آمادگی را داشته باشیم.

سرمربی نفت آبادان درخصوص غایبین تیم در این مسابقه یادآور شد: حسین ساکی و بغلانی را در این بازی در اختیار نداریم. من برای داوران احترام زیادی قائلم اما داور در بازی قبل به اشتباه به ساکی کارت قرمز نشان داد و او را از بازی فردا محروم کرد. او خطایی مرتکب نشده بود و داور با اخراج او کار را برای ما سخت و از 3 امتیار محروم مان کرد. داور حتی چند خطای مسلم را روی کرار نگرفت و فکر کنم داوران پنالتی های ما را نمی گیرند.

سرجیو در مورد اینکه گفته می گردد دستیار او کناره گیری نموده است، مطرح نمود: آقای پرکاس دستیار من نبود بلکه به عنوان مترجم کارش را در اینجا آغاز کرد. ابتدای کار که آمدم ایران قرار شد یک دستیار ایرانی به کادرم اضافه گردد و پرکاس به عنوان مترجم در کنار من مشغول به کار شد.در ابتدای اردوی بروجرد من به مدیریت باشگاه گفتم پرکاس مترجم است و من به یک دستیار ایرانی احتیاج دارم اما گفت که پرکاس به عنوان دستیار هم می تواند به شما یاری کند اما بعد مدتی متوجه شدم که نه او نمی تواند در این زمینه به من یاریی کند.

وی در ادامه درخصوص برنامه های تیمش برای نیم فصل و اینکه آیا بازیکن جدیدی به خدمت خواهند گرفت یا نه؟ گفت: همه مربیان، حتی آنهایی که تیم شان در صدر جدول است به دنبال تقویت تیم شان هستند. هر تیمی نقاط ضعف دارد و سوال این است که ما می توانیم نقاط ضعف مان را رفع سازیم یا نه؟ هر هفته روی این نقاط کار می کنیم تا به آنچه می خواهیم برسیم. همه می دانید ما با چه مشکلاتی فصل را آغاز کردیم و قیمت دلار باعث شد نتوانیم بازیکن خارجی با کیفیت تری جذب کنیم. خیلی سخت و شب و روز کار کردیم تا تیمی بهتر داشته باشم. بین بازیکنان حس رقابت ایجاد کردیم تا همه حتی جوان ها برای بازی کردن کوشش نمایند. مطمئنا استفاده از بازیکنان جوان باعث می گردد شما متضرر شوید اما خیلی خوشحالم از اینکه بازیکنان جوان ما الان شرایط خیلی خوبی نسبت به قبل دارند و حتی ما نفرات خیلی جوانی داریم که با تیم تمرین می نمایند و قرار است در نیم فصل با باشگاه قرارداد بسته و چند سالی در خدمت باشگاه باشند. جواد نکونام در نشست خبری حاضر نشد

سرجیو توضیح داد: در کنار این جوانان توجه ای هم به بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ داریم تا در صورت احتیاج آنها را در اختیار بگیریم. بازیکنانی که در تیم خودشان به هر دلیل بازی نمی نمایند و ناراضی هستند. ما در نقل و انتقالات هواسمان به این بازیکنان هم هست. در واقع سخت خواهد بود که شما بازیکنانی را جذب کنید که در تیم خودشان ثابت بازی می نمایند و قیمت شان بالا است.

سرمربی نفت آبادان در واکنش به این سوال که تیمش تا چه زمانی قرار است روی نوار ناکامی گام بردارد، اعلام کرد: خودم هم اعتقاد دارم که تساوی های مان زیاد شده است اما چیزی از تیم های بالای جدول کم نداریم. مسائل خیلی جزیی باعث عدم نتیجه گیری ما شده است و بسیار خوشبین هستم که در آینده تیم خیلی بهتری خواهیم شد و نتایجی بهتر از تساوی می گیریم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی از تیمش در نیم فصل جدا خواهد شد یا نه؟ گفت: در این مورد من در مورد بازیکنی خاصی صحبت نمی کنم و خیلی کلی جواب می دهم. در آینده اگر بازیکنی قرار باشد از تیم جدا گردد خود من به شما اطلاع خواهم داد.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2112

به "خوزستان، پائولو سرجیو: در بازی های لیگ بازی آسانی نداریم، بسیار خوشبینم که در آینده تیمم بهتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، پائولو سرجیو: در بازی های لیگ بازی آسانی نداریم، بسیار خوشبینم که در آینده تیمم بهتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید