داروخانه داروبرگ

به گزارش شیوا مارکت، دارویهای گیاهی ارزان بوده نسبت به داروهای خریداری شده از داروخانه ها می باشد. نیازی به نسخه ندارند و از عطاریهای معتبر بصورت حضوری و آنلاین تهیه میکنید. ادویجات و داروهای گیاهی اثرات جانبی نداشته چون طبیعی و به عنوان غذا استفاده می شوند. داروبرگ خراسان مشهد مقدس طبرسی 38 طباطبایی 8 و 10 تلفن : 05132129945 - 09152494294

داروخانه داروبرگ

زرشک

زرشک معمولا با شنیدن نام زرشک مزه ترش و رنگ قرمز نخستین چیز هایی باشد که به فکر شخص می رسد.

مهمترین استفاده زرشک استفاده در غذای سنتی زرشک پلو با مرغ در مهمانی ها است هم از نظر ظاهری و هم از نظر طعم مناسب و شگفت انگیز است. ولی خاصیت های زیادی دارد که فراتر از استفاده تفریحی به عنوان آب زرشک یا کنار پلو است.

ظاهر گیاه زرشک همواره به این صورت است خار دارد و سبز است و از زمان های گذشته تمام بخش های پوست ریشه علاوه بر میوه استفاده می گردد

کبد و کیسه صفرا وظیفه کبد این است که خون را سم زدایی می نماید، برای هضم چربی ها صفرا آغاز بکار و فراوری می نماید عملکردش هورمون ها را تجزیه می نماید و ویتامین ها سایر مواد معدنی و آهن ضروری گوشت قرمز را ذخیره می نماید.

کار اصلی کیسه صفرا ذخیره مواد غنی از کلسترول جذب شده از غذا است که به وسیله مازاد آن به وسیله کبد دفع می گردد. صفرا چیزی است که به بدن شما در هضم غذاهای مانند خوردن کیک شکلاتی چرب یاری می نماید.دندان و زرشک تحقیقات مطالعاتی آزمایشگاهی نشان می دهد که عصاره زرشک می تواند با انواع التهاب مقابله میکند. این محتمل به این علت است که بربرین موجود در مقیاس میانه به عنوان یک ضد التهاب قوی عمل می نماید. بنابراین نتیجه میگیریم قطعا می تواند به درمان بیماری های التهابی بوجود آمده در بخش دندان مانند التهاب لثه که بسیار شایع است که در آن پلاک ایجاد می گردد، تورم و التهاب لثه ها یاری کند بهبود پیدا کند.رژیم غذایی آسان همانطور که میدانید خواص زرشک فرق دارد و به علت اینکه به راحتی در رژیم غذایی گنجانده می گردد، استفاده از آن نیز آسان است. برای بهره مندی از فواید زرشک برای سلامتی بهتر و طعمی مطبوع، پیشنهاد می کنیم از زرشک تازه و کامل بهره ببرید.

بوسیله آنالیز های پزشکان ثابت شده متابولیک سندرم متابولیک خطر ابتلا به دیابت و بیماری قلبی را افزایش می دهد. سود مصرف زرشک برای این بیماری این است که از چاقی پیشگیری می نماید و قند، کلسترول، تری گلیسیرید و فشار خون را کنترل می نماید که از علائم شایع این بیماری است. خوردن زرشک این مسائل سلامتی را حل می نماید.

سندرم متابولیک خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را افزایش می دهد، بنابراین توجه دقیق به این بیماری لازم است. چاقی معده قند خون بالا سطح تری گلیسیرید بالا، فشار خون یا کلسترول بالا. یکی از ترکیباتی است که منجر به متابولیک می گردد.

از جمله اثراتی بر بهبود فشار خون بیماری ایسکمیک قلبی آریتمی و کاردیومیوپاتی. فیبریلاسیون دهلیزی یک ضربان قلب نامنظم و اغلب سریع است که معمولاً منجر به جریان خون ضعیف می گردد. طب جایگزین، از جمله یوگا، طب سوزنی، بیوفیدبک، و مکمل های گیاهی مانند زرشک، در درمان فیبریلاسیون دهلیزی بسیار موثر هستند.

طعم ترش و شیرین زرشگ آنرا معروف می نماید هم بصورت خام و میگردد در مربا یا مربا ترکیبی استفاده کرد در غذا نیز در سالاد و روی برنج مصرف میگردد بصورت زیاد از آنها برای تهیه آب زرشک یا برای تهیه چای زرشک استفاده کرد.

عرق نعنا

عرق نعنا همراه با خواص گوناگون درمان نماینده خیلی از بیماری هاست و برای بقیه موثر و تسکین دهنده و کند کنده پیشروی بیماری است.

مثل تمام مواد خوراکی خشک نور مستقیم خورشید آسیب زننده هست پس از مغازه های خرید کنید که این کار را ننمایند .نگهداری آن ساده است البته برای حفظ خاصیت آن جلوی نور قرار ندید در ظرف شیشه ای مناسبه که اندازه کمی نور بگیرد اگر در دست رس نبود ظرف های با جنس الومینیوم مناسب است اما اصلا از ظرف های پلاستیکی استفاده نکنید .

دستگاه تنفسی عرق نعنا دارای رایحه قوی گرفتگی بینی را تسکین میدهد به عمل کرد گلو و ریه یاری می نماید و تصفیه نماینده رطوبت ریه ها و مجاری تنفسی را و دفع مواد مضر است خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی از خواص دیگر نعناع است و تسکین دهنده سرفه و بزاق که مفید برای درمان است.

برای کبدترکیباتی مفید وجود دارد مانند مانتافون و منتول در برگ نعنا است و بعلاوه سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که کبد را سم زدایی می نماید.

درد معده نعنا بعلاوه سرشار از فیبر است که هضم غذا را بهبود می بخشدعصاره نعناع باعث تقویت ترشحات معده سالم و بهبود هضم می گردد و از سوء هاضمه جلوگیری می نماید. این گیاه روده ها را آرام می نماید و نفخ را کاهش می دهد افراد مبتلا به زخم معده باید با احتیاط از این عرق استفاده نمایند.

کاهش وزن و لاغری به علت اینکه نعناع کالری ندارد و مصرف آن باعث افزایش حرارت معده و در نتیجه افزایش هضم در معده می گردد خاصیت لاغر نمایندگی آن فراوری انبوه چربی بدن کاهش می یابد. بنابراین بسیار ساده و طبیعی نعناع می تواند یک گزینه عالی برای کاهش وزن باشد.

هل سبز

هل سبز برای بهتر شدن سلامتی قسمت گوارش هل یاری نماینده و در کنار درمان اصلی بهبود دهنده افسردگی یا دیابت و سرطان است. با داشتن غلاف آن نگهداری آن آسوده میگردد این کار برای طعم و عطر آن لازم است پس ذخیره سازی آن را به این روش انجام دهید تا تمام خاصیت آن را در زمان خریئ مصرف داشته باشید.

هوا اگر خشک و کمی سرد باشد همراه با غلاف آن یک سال میتوان آنرا نگه داشت.

ویژگی های ضد میکروبی سالیان زیادی که اعتقاد بر این است که هل دارای خواص ضد عفونی است. در علم امروز، معنی این است که خواص ضد عفونی نماینده هل است. یک مطالعه از روغن فرار استخراج شده از هل برای آزمایش این فرضیه استفاده کرد که نشان داد این روغن ها توانایی متوقف کردن رشد و توسعه بعضی از میکروب های خطرناک را دارند که باعث مسمومیت غذایی می شوند.

ویژگی های ضد اسپنام گرفتگی عضلانی اغلب در افراد مسن دیده می گردد منقبض شدن ناگهانی ماهیچه ها باعث ایجاد اسپنام می گردد. زمانی عضله سریع و ناگهانی منقبض می گردد درد شدیدی را بوجود می آورد بر اساس آزمایشات روی تعدادی از حیوانات هل می تواند برای کنترل تنش عضلانی استفاده گردد.

بیماری های دهان و دندان عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها شامل مسدود کردن باکتری های پروبیوتیک مفید در روده است. در مقابل، استفاده از ادویه ها ایده آل است زیرا آنها فقط میکروب های عفونی را مهار می نمایند و هیچ ارتباطی با باکتری های پروبیوتیک ندارند. تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا خواص ضد عفونی نمایندگی هل را تایید نموده است.

ویژگی ضد آسم از هل برای حل بیماری های تنفسی یا آسم آنالیز های آن ابتدا به وسیله عصاره های هل خام روی مجراهای تنفسی حیوانات آزمایش شد و سلول های نای منبسط شدند و تنفس راحت تر شد.

منبع: اتاق
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29803

به "داروخانه داروبرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروخانه داروبرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید