داوران جشنواره فرهیختگان منصوب شدند

به گزارش شیوا مارکت، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی اعضای کمیته داوری نهمین جشنواره فرهیختگان را منصوب کرد.

داوران جشنواره فرهیختگان منصوب شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی اعضای کمیته داوری نهمین جشنواره فرهیختگان را منصوب کرد. با توجه به درخشش اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و پژوهشی در جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور شناسایی فرهیختگان در زمینه های مختلف بستر انگیزشی ایشان را به وسیله قدردانی در نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) که قرار است همزمان با رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردد، مهیا نماید.

ایجاد بستری مناسب برای تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فنآوران و نوآوران، کشف استعداد های برتر در زمینه های مختلف علمی و فناوری، ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین مخترعان، مبتکران، نوآوران و بعلاوه فراهم سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فرهیختگان می باشد.

روح اله دهقانی فیروز آبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری در همین خصوص توضیح داد: در راستای برگزاری باشکوه نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی از کلیه ظرفیت های علمی و اجرایی سازمان مرکزی و واحد های دانشگاهی استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: داوری ها در این جشنواره در دو سطح صورت می گیرد. سطح اول به وسیله واحد های دانشگاهی، سطح دوم به وسیله استان ها و سطح سوم و نهایی نیز به وسیله کمیته داوری 35 نفره سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اواسط بهمن ماه امسال شروع می گردد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: داوران این جشنواره را بخش های مختلف دانشگاه از جمله معاونت های موضوعی، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، نمایندگان معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و بعلاوه تعدادی از پژوهشگران شاخص دانشگاه آزاد اسلامی در سطح سازمان مرکزی تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29841

به "داوران جشنواره فرهیختگان منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران جشنواره فرهیختگان منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید