دربی در فینال جذاب تر بود، بعضی می خواهند خودشان را نشان دهند

به گزارش شیوا مارکت، شاهین بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: باید بگویم که خوشبختانه یا متاسفانه باز هم به پرسپولیس برخورد کردیم. البته تاسف من بیشتر در این است که چرا این دو تیم در فینال با یکدیگر بازی نمی نمایند زیرا دربی در فینال جذاب تر و هیجان انگیز تر بود اما حالا قسمت این بوده که دو تیم در نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

دربی در فینال جذاب تر بود، بعضی می خواهند خودشان را نشان دهند

وی در پاسخ به این سوال که شانس کدام یک از دو تیم برای پیروزی در این ملاقات بیشتر است اضافه کرد: از این ملاقات یک تیم سربلند بیرون خواهند آمد. همین مسئله باعث خواهد شد که حساسیت ها بالا ببرد. استرس ها زیاد شده و به طبع اشتباه هم وجود خواهد داشت. هر تیمی که بازنده باشد از گردونه رقابت حذف می گردد. بنابراین شرط اصلی دو تیم احتیاط است و با تجربه ای که از جام حذفی وجود دارد. هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده این بازی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: خیلی زود است که بخواهیم در خصوص تاکتیک دو تیم در این بازی صحبت کنیم. زمان زیادی تا آغاز این ملاقات باقی مانده و هر دو تیم باید دو بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آمادگی نفرات تیم چگونه است. آیا مصدومیتی ناخواسته پیش می آید و یا اتفاقاتی بوجود خواهد آمد که دو تیم نتوانند از مهره های اصلی شان استفاده نمایند.

بیانی در خصوص صحبت های افشین پیروانی بعد از قرعه کشی جام حذفی که گفته بود امیدوارم اتفاقات غیرمنتظره رخ ندهد گفت: برخی ها عادت نموده اند که با حرف زدن خودشان را مطرح نمایند و بدنبال حاشیه سازی باشند. بنابراین اصلا نباید به آنها توجهی کرد و اعتقاد دارم کادر فنی استقلال ابتدا تمرکزش را بر روی بازیهای به جامانده در لیگ بگذارد و سپس آماده دربی 92 گردد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22413

به "دربی در فینال جذاب تر بود، بعضی می خواهند خودشان را نشان دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی در فینال جذاب تر بود، بعضی می خواهند خودشان را نشان دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید