دیدار استقلال و پرسپولیس مساوی می شود، داور اشتباهی اخراجم کرد

به گزارش شیوا مارکت، ستار همدانی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دیدار امروز استقلال برابر پرسپولیس گفت: دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که تا حدودی وضعیت مشابه دارند. تفکرات فنی هر دو تیم خصوصا استقلال عوض شده و هر دو تیم هدفشان نباختن در این دیدار است و به همین دلیل فکر می کنم شاهد بازی زیبایی نخواهیم بود.

دیدار استقلال و پرسپولیس مساوی می شود، داور اشتباهی اخراجم کرد

همدانی گفت: احتیاط حرف اول این دیدار است. البته دربی شرایط خودش را دارد ولی در حال حاضر شرایط استقلال به اعتقاد من نسبت به پرسپولیس بهتر است اما هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری داشته باشد پیروز تر خواهد بود.

همدانی در پاسخ به این پرسش که چند دربی را تجربه کرده است، گفت: من در 8 دربی حضور داشته ام و ما هم مثل بازیکنان امروز وقتی وارد زمین می شدیم استرس داشتیم زیرا فشار روانی زیادی در این دیدار وجود دارد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص دربی ای که از زمین بازی اخراج شد گفت: حق من نبود که در آن بازی اخراج شوم. اشتباه داوری محرز بود و حتی کارشناسان آن زمان هم به این اشتباه پی بردند اما بازی تمام شده بود و ما شکست بدی را پذیرفتیم.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که بازی کردن در دربی سخت تر است یا مربیگری گفت: زمانی که بازی می کنی فقط به فکر این هستی که ساق هایت عملکرد پیروزی داشته باشد اما وقتی مربیگری می کنی چشمت به ساق های پای 11 بازیکن است که بتوانند آنچه را که به آنها گفته ای در زمین اجرا کنند.

همدانی در پاسخ به این پرسش که بهترین خاطره شما از دربی چه بوده است، گفت: زمانی که قلعه نویی تازه مربی استقلال شده بود و توانستیم در یک بازی سنگین پیروز دربی باشیم.

وی در سرانجام و در پاسخ به پرسش دیگری که نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می کنی، افزود: صادقانه بگویم که پیش بینی ام از این بازی تساوی بدون گل خواهد بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10868

به "دیدار استقلال و پرسپولیس مساوی می شود، داور اشتباهی اخراجم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار استقلال و پرسپولیس مساوی می شود، داور اشتباهی اخراجم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید