در سرانجام رقابت های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران به میزبانی کرمان؛ تهران قهرمان، کرمان چهارم شد

به گزارش شیوا مارکت، دور نهایى لیگ کاراته وان کشور در بخش دختران که به میزبانی کرمان برگزار گردید، با قهرمانی تهرانی ها و چهارمی کرمانی ها سرانجام یافت.

در سرانجام رقابت های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران به میزبانی کرمان؛ تهران قهرمان، کرمان چهارم شد

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: رقابت های دور نهایى لیگ کاراته وان کشور در بخش دختران، روز پنجشنبه 24 آبان جاری با حضور 250 شرکت کننده در قالب تیم هاى برتر کاراته کشور به میزبانى مجموعه ورزشى فجر کرمان برگزار گردید.

وی اضافه کرد: در سرانجام این رقابت ها، تهران با 5 طلا، 5 نقره، 2 برنز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های اصفهان با 2 طلا و 1 برنز و مازندران با 1 طلا، 2 نقره و 5 برنز مقام های دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

امیری توضیح داد: صنعت مس کرمان با 1 طلا، 1 نقره و 3 برنز، کرمانشاه با 1 طلا، 1 نقره و 2 برنز و ایلام با 1 طلا عناوین چهارم تا ششم رقابت ها را کسب کردند.

وی یادآور شد: لرستان و سمنان با 1 نقره؛ خراسان رضوى، اردبیل و البرز با 2 برنز و فارس، هرمزگان و خوزستان با 1 برنز در صندلی های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

یادآور می گردد: رقابت هاى دور نهایى لیگ کاراته وان در بخش پسران امروز جمعه 25 آبان جاری به میزبانى مجموعه ورزشى فجر کرمان شروع می گردد.

ب

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1999

به "در سرانجام رقابت های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران به میزبانی کرمان؛ تهران قهرمان، کرمان چهارم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سرانجام رقابت های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران به میزبانی کرمان؛ تهران قهرمان، کرمان چهارم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید