دستگیری سارقی با 150 فقره سرقت در تهران

به گزارش شیوا مارکت، سارق و مالخری که با همدستی یکدیگر اقدام به بیش از 150 فقره سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقی با 150 فقره سرقت در تهران

به گزارش خبرنگاران، در نیمه خرداد ماه امسال بود که فردی به اتهام سرقت داخل خودرو از سوی ماموران کلانتری عباس آباد دستگیر و در ادامه فرایند رسیدگی به جرمش به همراه پفراینده متشکله به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با انتقال این فرد به مقر پلیس، تحقیقات ماموران آگاهی نیز آغاز و در جریان آن مشخص شد که بر اساس گزارش اولیه، ماموران گشت کلانتری حین انجام ماموریت و گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده که با نزدیک شدن خودروی پلیس، راننده پراید از محل متواری شد اما با شلیک تیر هوایی، راننده خودرو دستگیر شده و مقادیری اموال سرقتی شامل یک دستگاه لپ تاپ، سنگ فرز، سه حلقه لاستیک و ... از داخل خودرو کشف شد.

در ادامه متهم دستگیر شده مورد بازپرسی قرار گرفت که در جریان آن اعتراف کرد که سه حلقه لاستیک را ازسارقی با هویت معلوم خریداری کرده است که با کسب این اطلاعات این سارق نیز در عملیاتی دستگیر شده و تحت بازپرسی قرار گرفت و در جریان آن اقرار کرد که عمده سرقت ها از داخل خانه و داخل خودرو انجام شده است.

همچنین یکی از شکات با حضور در مقر پلیس به ماموران گفت که سارق با تخریب در منزلش اموالی شامل لپ تاپ، سنگ فرز و گوشی او را سرقت کرده و متواری شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر گفت که سارق و مالخر در بازپرسی های انجام شده به 150فقره سرقت داخل خودرو و سرقت از منزل اعتراف کردند. همچنین یکی دیگر ار همدستانشان را هم معرفی کردند که اقدامات برای دستگیری وی ادامه دارد. بر این اساس تا به امروز 95 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21498

به "دستگیری سارقی با 150 فقره سرقت در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقی با 150 فقره سرقت در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید