دلایل علاقه فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ برای ادامه همکاری

به گزارش شیوا مارکت، چندی پیش شایعه فسخ قرارداد اسکوچیچ و مذاکره با گابریل کالدرون در رسانه ها منتشر شد، اما به نظر نمی رسد نه فدراسیون فوتبال و نه دراگان اسکوچیچ تمایلی به جدایی زودهنگام داشته باشند.

دلایل علاقه فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ برای ادامه همکاری

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسکوچیچ در اتفاقی ناگهانی به عنوانی سرمربی تیم ملی انتخاب شد و از آن موقع برای دیدار لژیونرهای مختلف فوتبال ایران به کشورهای گوناگون سفر نموده است و بازی های تیم ها داخلی ایران در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را هم مشاهده نموده است.

اما با شیوع، کرونا بازار شایعات هم داغ شده است و چندی پیش خبری درمورد مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با گابریل کالدرون برای جانشینی اسکوچیچ به گوش رسید. اما این شایعه بسیار دور از ذهن است چراکه رابطه اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال خوب است و حتی بازیکنان ملی پوشی که به حضور اسکوچیچ اعتراض نموده اند هم بعد از دیدار با سرمربی کروات نظر خود را در شبکه های اجتماعی تغییر دادند و از او تمجید کردند.

اسکوچیچ در سال های حضور در فوتبال این نشان داده است که مربی قابلی است و همچنین کم حاشیه است. او در ملوان و صنعت نفت آبادان عملکرد خوب خود را به رخ کشیده است و تیم های دور از جنجالی هم داشته است.

از طرف دیگر فدراسیون فوتبال در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته است و باید مبلغ سنگینی را که به خاطر دستمزد ویلموتس قرض نموده است را به یک شرکت داخلی پس بدهد. در چنین شرایطی است که قرارداد ریالی بسته شده با اسکوچیچ (طبق اعلام فدراسیون فوتبال) می تواند بار سنگینی را از روی دوش آن ها بردارد.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18697

به "دلایل علاقه فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ برای ادامه همکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل علاقه فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ برای ادامه همکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید