دنیای سوفی را از دست ندهید

به گزارش شیوا مارکت، گروه فرهنگی خبرنگاران در تبادل نظر با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.

دنیای سوفی را از دست ندهید

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، این روزها بیشتر کشورهای جهان درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می نمایند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی توان از آن گذشت. به بهانه این روزهای در خانه ماندن و سال نو، خبرنگاران در گفت و گو با بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا دیدن یک فیلم خوب جویا شده است.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال 1383 با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه شروع کرد.

کاویانی در فیلم های سینمایی معراجی ها، رسوایی، اخراجی ها 3، شیرین و مخمصه و در سریال های تلویزیونی بوی باران، مدینه، دارا و ندار، روزگار قریب، شکرانه، زیرزمین و او یک فرشته بود به خوبی درخشیده است.

این بازیگر خوش نام سینما و تلویزیون در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پیشنهاد کتاب و فیلم در زمان تعطیلات نوروز گفت: امروزه اقیانوسی از کتاب و فیلم در اپلیکیشن های مختلف در اختیار مردم وجود دارد که می توانند به میل و سلیقه خودشان از آن ها استفاده نمایند. پیشنهاد من هم خواندن آثار پائلو کوئیلو و کتاب جهانی سوفی نوشته یوستین گردر است؛ رمانی فلسفی و به شدت جذاب که همواره به دیگران خواندن آن را توصیه نموده ام.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17986

به "دنیای سوفی را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای سوفی را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید