ملاقات رئیس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش

به گزارش شیوا مارکت، همزمان با ایام الله دهه فجر و در راستای ارتقا همکاری های بهداشتی و درمانی، دکتر پیر حسین کولیوند رییس اورژانس کشور با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده این نیرو ملاقات و گفت وگو کرد.

ملاقات رئیس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این ملاقات گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر دفاع از مرز های هوایی کشور در مقابل دشمنان، خدمت به مردم در شرایط بحرانی را وظیفه ذاتی خود می داند و ناوگان هوایی نهاجا همیشه در خدمت رسانی به آحاد مردم آماده است.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش در حوادث طبیعی سال های اخیر علاوه بر حمل و نقل مجروحان، اقدام به ارسال تجهیزات، ملزومات و مواد غذایی در مناطق درگیر حادثه نموده و هم چنین بیمارستان بعثت این نیرو نیز از سال گذشته با تمامی امکانات و ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته است.

در ادامه دکتر کولیوند نیز ضمن تبریک 19 بهمن و روز نیروی هوایی ارتش، گفت: خدمت رسانی ارتش به مردم در حوادث غیرمترقبه طی چند سال گذشته در جهان بی نظیر است و هم چنین انتقال اعضای پیوندی از شهر های مختلف در دوران کرونا توسط هواپیما های آشیانه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همیشه ارتباط بسیار خوب و تعامل سازنده میان اورژانس کشور و نیرو های مسلح وجود داشته است و به لطف خدا این همکاری و تعامل روز به روز افزایش خواهد یافت.

در این ملاقات امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم پزشک ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27953

به "ملاقات رئیس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رئیس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید