ذوالقدری: لازم باشد فرزاد را در مسابقات کسب سهمیه کُوچ می کنم، آرزوی قلبی ام موفقیت تکواندو ایران در توکیو است

به گزارش شیوا مارکت، مدیرفنی تیم ملی تکواندو بلغارستان گفت: چون پای حریفی از کشور عزیزمان در مسابقات کسب سهمیه اروپا در میان نیست، اگر لازم باشد بدم نمی آید که به فرزاد یاری کنم.

ذوالقدری: لازم باشد فرزاد را در مسابقات کسب سهمیه کُوچ می کنم، آرزوی قلبی ام موفقیت تکواندو ایران در توکیو است

غلامحسن ذوالقدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه پیشنهاد بلغارستان برای مدیریت فنی این تیم را قبول نموده است یا به خاطر فرزاد ذوالقدری در کنار آنها حضور دارد، گفت: صادقانه بگویم همکاری من با بلغارستان هم جدی است و هم مایل هستم که به فرزاد یاری کنم. اسلاوی، ریاست فدراسیون بلغارستان از دوستان صمیمی ام است و خیلی علاقمند به توسعه و پیشرفت تکواندو در بلغارستان است و از من خواهش کرد تا جایی که می توانم یاری شان کنم.

وی توضیح داد: اولویت برای من کشورم است و در گذشته نیز پیشنهاداتی که به عنوان سرمربی تیم های ملی دیگر را داشتم، نپذیرفتم. نمی توانم به خودم اجازه بدهم که در مقابل تیم ملی کشورم روی جایگاه کوچ بنشینم و این حرف دلم است، اما اینجا پای فرزاد در میان است. او مسئولیت خطیری را پذیرفته است و از صمیم قلب آرزو می کنم در راستای توسعه تکواندو در بلغارستان پیروز باشد، اما راه بسیار درازی را در پیش دارد.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو بلغارستان اضافه نمود: این کشور گام های موثری را در حال برداشتن است و اولین آن نیز در راستای کسب سهمیه المپیک، تقاضای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران بود. پیشنهادی که خوشبختانه از سوی پولادگر و تکواندو ایران پذیرفته شد و قرار است کادرفنی و بچه های تیم ملی آنچه از دست شان برمی آید را در طبق اخلاص در اختیار این تیم اروپایی قرار بدهد تا آنها از تجربیات ارزنده ملی پوشان کشورمان بهره مند گردد و به لطف خدا در کسب سهمیه پیروز باشند.

ذوالقدری در مورد اینکه فرزاد به عنوان ورزشکار نیز برای کسب سهمیه المپیک کوشش خواهد نمود، گفت: فرزاد به عنوان سرمربی کوشش خواهد نمود، اما مهمتر از آن می خواهد به عنوان ورزشکار سهمیه المپیک را کسب کند و امیدوارم هر دو برای او حاصل گردد.

وی در مورد اینکه مربیگری و حضور همزمان در میدان مسابقه برای فرزاد سخت نخواهد بود، گفت: بسیار سخت است، اما از آنجایی که بلغارستان بضاعت کافی برای استخدام مربی دیگری که به یاری او بیاید را نداشت، این ترفند را به کار بست که از تجربیات فرزاد در هر دو زمینه استفاده کند. او در اردوهای زیادی در کنار مربیان صاحب نام کشورمان کوشش نموده است و تجربیات زیادی را اندوخته است. علی رغم میل خودش مسئولیت خطیر همزمان سرمربیگری و ورزشکار را پذیرفت و قطعاً کار خیلی سختی در پیش دارد، اما از آنجایی که خداوند قادر و متعادل است، امیدوارم بتواند از عهده هر دو مسئولیت برآید.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران در پاسخ به این سوال که محتمل است در مسابقات کسب سهمیه المپیک راهنمایی فرزاد را برعهده داشته باشد، گفت: بعید می دانم، اما چون پای حریفی از کشور عزیزمان ایران در مسابقات کسب سهمیه اروپا در میان نیست، اگر لازم باشد و این افتخار را داشته باشم، بدم نمی آید که به فرزاد یاری کنم.

ذوالقدری در مورد اینکه تکواندو ایران پس از ناکامی در کسب مدال طلا در دو المپیک گذاشته، امکان کسب این مدال را در توکیو خواهد داشت، گفت: این مهم آرزوی قلبی من است و امیدوارم آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی جوانان شایسته تکواندو ایران در توکیو خوشرنگ ترین مدال ها را به دست بیاورند و بهترین نتیجه را برای کشورمان رقم بزنند. در بخش دختران نیز دغدغه اصلی ما در ابتدا کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم شایسته سالاری گردد و اوزان شایسته ای به مسابقات اعزام شوند. آسیا در حال حاضر برای کسب سهمیه تا دندان مسلح است و ما ابتدا باید سهمیه را کسب کنیم تا مثل گذشته در المپیک نیز مدال بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

راه ساری: سئو، طراحی سایت، طراحی و چاپ گرافیکی و دیجیتالی، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27942

به "ذوالقدری: لازم باشد فرزاد را در مسابقات کسب سهمیه کُوچ می کنم، آرزوی قلبی ام موفقیت تکواندو ایران در توکیو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالقدری: لازم باشد فرزاد را در مسابقات کسب سهمیه کُوچ می کنم، آرزوی قلبی ام موفقیت تکواندو ایران در توکیو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید