تکواندو گرندپری ژاپن، معین شدن رقیبان 4 هوگوپوش کشورمان در روز دوم گرندپری

به گزارش شیوا مارکت، قرعه کشی دومین روز از مرحله دوم مسابقات گرندپری 2019 انجام شد و رقیبان آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، سجاد مردانی و سعید رجبی مشخص شدند.

تکواندو گرندپری ژاپن، معین شدن رقیبان 4 هوگوپوش کشورمان در روز دوم گرندپری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از ساعت 4:30 بامداد (به وقت ایران) امروز (جمعه - 22 شهریورماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در چیبا ژاپن آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلامی فردا (شنبه - 23 شهریورماه) و در روز دوم، پیکارهای اوزان 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+ کیلوگرم تکواندوکاران کشورمان در این روز هستند.

صبح امروز (جمعه - 22 شهریورماه) قرعه کشی رقابت های روز دوم انجام و بر همین اساس 4 نماینده کشورمان حریفان رقیبان خود را شناختند.

فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم در نخستین دیدار با آدرین ویسنته از اسپانیا قهرمان اروپا 2018 مبارزه می کند و در صورت رجحان به مصاف تای هون کیم از کره جنوبی قهرمان بازی های آسیایی 2018، قهرمان آسیا 2018 و ... می رود.

آرمین هادی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در پایین جدول ابتدا با لئون گلاسنویک از کرواسی دیدار خواهد کرد و در صورت رجحان باید برنده دیدار ترکیه و پرتغال را از پیش رو بردارد.

سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در اولین گام با رافائیل آیوکائف از روسیه مبارزه می کند؛ در دومین دیدار نیز باید برنده دیدار ترکیه و آمریکا را شکست دهد.

سعید رجبی در همین وزن و پایین جدول نیز در نخستین گام به مصاف کارلوس سانسورس از مکزیک نایب قهرمان جهان 2019 می رود و در ادامه کیو دون این از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، قهرمان آسیا 2018 و .... را پیش رو دارد.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 4:30 تا 8:30 و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت 9:30 تا 12:30 انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 14 تا 17 پیگیری می شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10634

به "تکواندو گرندپری ژاپن، معین شدن رقیبان 4 هوگوپوش کشورمان در روز دوم گرندپری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو گرندپری ژاپن، معین شدن رقیبان 4 هوگوپوش کشورمان در روز دوم گرندپری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید