رئیس یوفا: لغو لوشامپیونه تصمیم عجولانه ای بود

به گزارش شیوا مارکت، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا معتقد است تصمیم لغو کامل فصل 2019/20 فوتبال فرانسه با توجه به حضور دو تیم این لیگ در رقابت های لیگ قهرمانان، کاملا عجولانه گرفته شده است.

رئیس یوفا: لغو لوشامپیونه تصمیم عجولانه ای بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در فرانسه دولت این کشور هفته گذشته قهرمانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن را خاطرنشان کرد و پرونده این فصل را با لغو مسابقات بست.

اما مسئله ای که وجود دارد این است که دو تیم فرانسوی یعنی پی اس جی و لیون هنوز درگیر رقابت های لیگ قهرمانان این فصل هستند.

پی اس جی با حذف دورتموند به یک چهارم صعود نموده و لیون هم بازی رفت مقابل یووه را در خانه با یک گل برده و منتظر ملاقات برگشت برای صعود است.

حالا الکساندر چفرین، رئیس یوفا با بیان این که نباید رقابت های لیگ فرانسه لغو می شد، نگران حضور دو تیم فرانسوی در رقابت های لیگ قهرمانان است.

وی در این خصوص گفت: این عقیده شخصی من است که مسابقات خیلی زود لغو شد. به نظرم تصمیم خوبی نبود، اگر کمی صبر می کردند زمان همه چیز را عادی می کرد و احتمال برگزاری مسابقات فراهم می شد.

ولی در نهایت این تصمیمی است که دولت گرفته است و باشگاه ها چه می توانند انجام دهند؟ فقط به این تصمیم احترام می گذارند.

وی اضافه نمود: ما دو باشگاه فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا داریم و اکنون آنها تا آگوست قرار نیست بازی نمایند.

دولت فرانسه در این قسمت هیچ مشورتی با ما نکرد. با این حال من نگران شرایط دو تیم پی اس جی و لیون هستم و نمی دانم که آنها در شرایطی که بازی نمی نمایند می توانند آماده حضور در مسابقات شوند یا خیر. آنها هم می توانستند مسابقات را در پشت های درهای بسته برگزار نمایند.

با این حال چفرین تایید می نماید که لیگ های اروپایی از جمله قهرمانان و یورو لیگ به صورت حتمی برگزار شده و به کار خود سرانجام خواهد داد.

وی گفت: ما در این راستا برنامه ای داریم و اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، رقابت های اروپایی در ماه آگوست به سرانجام می رسد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20139

به "رئیس یوفا: لغو لوشامپیونه تصمیم عجولانه ای بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس یوفا: لغو لوشامپیونه تصمیم عجولانه ای بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید