راهنمای ورزش های زمستانی در سفر به سوچی

به گزارش شیوا مارکت، ورزش های زمستانی در سفر به سوچی

شهر سوچی که در سرزمین کراسنودار(شرق روسیه) واقع شده است، یکی از محبوب ترین مکان ها برای ورزش های زمستانی است. این شهر بعد از برگزاری بازی های المپیک زمستانی در سال 2014، شهرت بسیاری پیدا کرد. سفر به سوچی از ماه اکتبر تا اپریل(آبان تا اردیبهشت)، برای بازی های زمستانی بسیار مناسب است(به خصوص در ریزورت هایی مثل رُزا خوتور(Rosa Khutor)). می توانید در سوچی به اسکی و اسنوبردسواری و کلاس پاتیناژ بروید یا هاکی بازی کنید.

راهنمای ورزش های زمستانی در سفر به سوچی

شما نیز اگر قصد لذت بردن از ورزش های زمستانی سوچی را دارید و یا می خواهید به مسکو ، سنت پترزبورگ یا هر یک از شهرهای روسیه سفر کنید می توانید با مشاورین ما در خبرنگاران تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما روسیه اقدام کنید. همچنین برای دریافت ویزای روسیه می توانید درخواست ویزا خود را ارسال کنید تا متخصصین ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

در این مقاله به معرفی تعدادی از ورزش های زمستانی سوچی می پردازیم که با انجام آن ها از سفر به سوچی قطعا لذت خواهید برد.

اسکی

روس ها عاشق اسکی هستند و بازدید از ریزورتی واقع در کوه های این منطقه، سنتی زمستانی برای بسیاری از مردم است. در این منطقه می توانید بسیاری از مدارس و کمپ های اسکی را بیابید، تجهیزات مورد نیاز خود را کرایه کنید، کلاسی خصوصی با مربی حرفه ای رزرو کنید، و در حالیکه با سرعت از دامنه های برفی پایین می آیید، از مناظر کوه لذت ببرید. یکی از دوست داشتنی ترین مکان ها برای اسکی در گورکی(Gorky) واقع شده است. دسترسی به آن از طریق سوچی آسان است و تجربه ای بی نظیر را برایتان رقم می زند.

بهترین محل اقامت در ریزورت های اسکی سوچی:

Rixos Krasnaya Polyana Sochi

Radisson Blu Paradise Resort & Spa

Gorki Panorama

اسنوبرد سواری

سال ها پیش اسنوبرد از امریکا وارد روسیه شد و به سرعت به ورزش زمستانی محبوبی در سراسر کشور تبدیل شد. به دلیل آب و هوای سرد روسیه، مناظر زیبا و ریزورت های متنوع، سوچی به یکی از محبوب ترین مقاصد برای ورزش اسنوبرد در روسیه تبدیل شد. ریزورت رُزا خوتور(Rosa Khutor)، که در منطقه آدلر سوچی واقع شده است، این فرصت را برای مهمانان خود فراهم می کند تا بهترین مکان ها را برای سواری هیجان انگیز خود انتخاب کنند. همچنین این امکان برای گردشگران فراهم شده است که تجهیزات مورد نیاز خود را کرایه کنند و کلاس های خصوصی با مربیان حرفه ای رزرو کنند. بسیاری از فروشگاه های تجهیزات اسنوبرد را می توانید در قلب شهر سوچی پیدا کنید، بنابراین در وقت خود صرفه جویی کنید و مقداری از آن را به خرید اختصاص دهید.

پاتیناژ

احتمالا پاتیناژ یکی از جالب ترین کارهایی باشد که می توانید در سفر به روسیه تجربه کنید. شهر سوچی این فرصت را برای شما فراهم می کند تا در کلاس های خصوصی یا گروهی پاتیناژ شرکت کنید. زمین های یخی اطراف شهر نیز در تمام طول روز باز هستند. هزینه ورودی و کرایه تجهیزات از زمینی به زمین دیگر تفاوت می کند، اما همگی مقرون به صرفه هستند.

هاکی روی یخ

یکی از قویترین و پیروز ترین تیم های هاکی در جهان از فدراسیون روسیه است. شهر سوچی مکانی مناسب برای کسانی است که می خواهند راه و روش بازی هاکی را یاد بگیرند و در کلاس های آن شرکت کنند. هر شهری برای بازی هاکی استادیوم مخصوص به خود را دارد. توصیه ما به شما دیدن بازی های هاکی در شهر سوچی و شرکت در کلاس های آن است.

خرید بلیط ارزان روسیه

رزرو هتل مسکو

رزرو هتل سنت پترزبورگ

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10047

به "راهنمای ورزش های زمستانی در سفر به سوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای ورزش های زمستانی در سفر به سوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید