راه اندازی کمپین از کرونا قویتریم

به گزارش شیوا مارکت، استارت آپ سیدوک با راه اندازی کمپین از کرونا قوی تریم از شهروندان و شرکت های خصوصی دعوت نموده است که در حد توان خود برای عبور از این شرایط به هم وطنانشان یاری نمایند.

راه اندازی کمپین از کرونا قویتریم

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی سیدوک، پس از اعلام مقامات وزارت بهداشت مبنی بر ورود کشور به شرایط خاص ازنظر انتشار ویروس کرونا، استارت آپ سیدوک (که در زمینهٔ خدمات هوشمند و آنلاین حقوقی فعالیت دارد) کمپین از کرونا قوی تریم را راه اندازی کرد تا از این طریق، از همه مردم و شرکت ها دعوت کند که توان فکری یا اقتصادی خود را برای مقابله با این شرایط به میدان بیاورند.

بر همین اساس، شرکت استارت آپی سیدوک، از یک هفته قبل ضدعفونی کردن تعدادی از تاکسی های شهر تهران را در دستور کار قرار داد و با اعزام نیروهایی به مناطق مختلف شهر تهران، بدنه و محیط داخلی تاکسی های مستقر در پایانه ها را ضدعفونی کرد.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها

در همین باره فردین آقایی هشتجین بنیانگذار و مدیرعامل سیدوک گفت: روحیه دادن به مردم برای عبور از شرایط کنونی، یک وظیفه و مسئولیت مهم است که بر عهده همه ارکان دولتی و خصوصی کشور قرار گرفته است و اگر روحیه امید و زندگی به جامعه تزریق گردد، راستا روشن تر و بهتری برای پشت سر گذاشتن این شرایط خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: من معتقدم که هر یک از شرکت های خصوصی بر اساس مسئولیت اجتماعی خود باید توان فکری و یا اقتصادی خود را به نفع هم وطنانشان به کار گیرند و هر یک سهمی در عبور پیروز از این شرایط داشته باشند.

آقایی هشتجین ادامه داد: استارت آپ سیدوک هم بر اساس مسئولیت اجتماعی اش، با راه اندازی کمپین از کرونا قوی تریم، کوشش کرد تا زمینه ای را ایجاد کند که همه مردم و شرکت های خصوصی در کنار دولت و حاکمیت قرار گیرند و آستین همت را برای کمک رساندن به عموم جامعه بالا بزنند.

بنیان گذار سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی کشور توضیح داد: هرچند این کمپین توسط سیدوک راه اندازی شده است اما ادامه آن بر اساس ماهیت ذاتی همه کمپین ها، در گرو مشارکت افراد و شرکت های دیگر است و ما خرسندیم که بنیان گذار ایده ای بوده ایم که اکنون توسط نیک اندیشان جامعه در حال پیگیری است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره هزینه خرید مواد ضدعفونی برای این اقدام گفت: با توجه به اینکه مواد و تجهیزات مقابله با کرونا کاملاً نایاب و بسیار گران شده است، قطعاً این کار هزینه بالایی برای ما داشته است اما امیدواریم که دیگر شرکت ها نیز بخشی از توان اقتصادی خود را در این راستا به کار گیرند تا شاهد بهبود شرایط بهداشتی و سطح سلامت جامعه و نیز کاهش نگرانی های عمومی باشیم.

لازم به ذکر است سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی که با نام سیدوک فعالیت دارد، در پنج زمینه شامل مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حضوری، داوری، وکالت و کارشناسی فعالیت دارد که همه این خدمات به وسیله اپلیکیشن سیدوک و با امکانات خاص برای تنظیمات زمانی و مکانی، قابل ارائه است.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16943

به "راه اندازی کمپین از کرونا قویتریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمپین از کرونا قویتریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید