رستوران های گیاهی و ارگانیک در شهر وین

به گزارش شیوا مارکت، وین، پایتخت اتریش ، یک معدن طلای معماری و بسیار غنی از تاریخ است. اگرچه آشپزی سنتی اتریشی بیشتر شامل گوشت می گردد، اما رستوران های گیاهی و وگن نوآورانه هم در شهر کم نیستند. هر کسی که به یک اسنک فوری یا شامی لذیذ احتیاج دارد می تواند رستوران مناسب سلیقه خود را پیدا کند. اگر این راهنما را تا خاتمه دنبال کنید با بعضی از بهترین رستوران های گیاهی سطح شهر آشنا خواهید شد.

رستوران های گیاهی و ارگانیک در شهر وین

1. دلی بلوم

دلی بلوم (Deli Bluem) مأموریت خود را استفاده از مواد اولیه ارگانیک و غذاهای گیاهی می داند. غذای خود را با گزینه ای از میان سوپ های گوناگون شروع کنید و سپس به سراغ غذاهای اصلی متنوع بروید. این موارد همگی به گونه ای طراحی شده اند که سیستم ایمنی شما را متعادل و قوی می نمایند. برای نوشیدنی، دلی بلوم آبمیوه های تازه، قهوه و چای را برایتان در نظر گرفته است. می توانید در جلسات آموزش آشپزی رستوران هم شرکت کنید.

2. کوخینا

کوخینا (Cuchina) روی غذاهای طبیعی و سالم تأکید داشته و از محصولات بومی و فصلی استفاده می نماید. از این مواد بهترین صبحانه های گیاهی و وگنی که بتوانید تصورش را بکنید برایتان درست می نمایند که البته می توانید در تمام ساعات روز سفارششان دهید. همچنین برای ناهار می توانید گزینه سنتی و خوشمزه کوخینا را هم امتحان کنید. علاوه بر این برای نوشیدنی گزینه هایی مانند قهوه، چای و انواع شکلات داغ ها را به شما پیشنهاد می نمایند. آبمیوه های تازه و لیموناد خانگی هم بسیار ایده آل هستند. اینجا تنها یک رستوران نیست بلکه یک خواربارفروشی ارگانیک هم محسوب می گردد. علاوه بر این در شب ها کلاس های آشپزی هم برای گروه های چهار تا هشت نفره برگزار می نمایند.

3. گاگارین

در همان بدو ورود به کافه گاگارین (Gagarin) می توانید اتمسفر گرم و خانگی آن را لمس کنید. این کافه جایی عالی برای اشتراک گذاشتن و لذت بردن از فرهنگ، موسیقی و حتی سیاست است. همچنین به خاطر موقعیت آن در نزدیکی دانشگاه، از گزینه های محبوب دانشجویان نیز به شمار می رود. تمرکز کارکنان روی به کارگیری محصولات بومی و ارگانیک با قیمتی مناسب بوده ولی مهم ترین عاملی که از اینجا مقصدی ایده آل می سازد، آن است که می توانید هر قدر که دوست داشتید برای غذا پول بدهید!

4. هالری

رستوران هالری (Hollerei) در بیرون شهر قرار گرفته است اما به سادگی با وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این رستوران محیطی آرام داشته و طراحی داخلی چوبی و باغی که برای روزهای گرم تابستان ایده آل است، آن را تبدیل به مقصدی دلپذیر برای شکم گردی گیاهی نموده اند. غذاها از آشپزی آسیایی و مدیترانه ای الهام گرفته شده اند و به روشی بسیار خلاقانه به مشتریان ارائه می گردند. سوپ عدس هندی را با یک نوکی ایتالیایی با برگ اسفناج، گوجه فرنگی و پستوی گیاهی سفارش دهید و در نهایت از دسرهای وسوسه نماینده ای مانند بستنی وانیلی و بادام بوداده لذت ببرید.

5. هاروست بیستروت

هاروِست بیستروت (Harvest Bistrot) یک رستوران گیاهی کوچک است که غذاهای آرام پز را با سرعت بالا به مشتریانش ارائه می نماید. تمرکز اینجا روی غذاهای وگن بوده که به صورت بوفه باز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به علاوه مهمانان می توانند تا ساعت 12 ظهر از منوی صبحانه سفارش دهند. می توان غذاها را به صورت بیرون بر دریافت کرد و از مناظر زیبای اطراف و کلیسای نزدیک آن لذت برد.

6. سوینگ کیچن

طراحی شیک و صنعتی سوینگ کیچن (Swing Kitchen) به همراه موسیقی پس زمینه شما را به دهه 1920 می برد. این رستوران فست فودی برگرهای فوق العاده ای را به مشتریانش پیشنهاد می نماید و همچنین غذاهای جانبی لذیذی هم می توانید با آن همراه کنید. نان این برگرها از آرد سویا و گندم درست شده و تمام سالادها و سبزیجات از کشاورزان بومی تهیه شده اند. گلچین منحصر به فرد نوشیدنی ها مانند کولای خانگی هم بسیار هیجان انگیز بوده و تجربه شما را کامل می نمایند.

7. ناتورکوست سنت یوزف

ناتورکوست سنت یوزف (Naturkost St. Josef) هم یک رستوران و هم یک فروشگاه مواد غذایی ارگانیک است که اتمسفری گرم و صمیمی دارد. مهمانان در اینجا منوی متنوع و جدیدی از ناهار و سوپ را می بینند که به صورت روزانه تغییر می نماید. به علاوه می توانید مقدار زیادی سالاد، آبمیوه تازه، آیس تی خانگی و دسر خوشمزه را سفارش دهید. این فود شاپ هر نوع سلیقه ای را پوشش داده و محصولاتش از سبزیجات تازه، پنیر، نان، شکلات تا برنج و نودل متغیر است.

8. تیان

تیان (Tian) در زبان چینی به معنی بهشت، اما در زبان فرانسوی نام یک خورش گیاهی است. این دو معنا به خوبی رستوران تیان را توصیف می نمایند. تمام غذاها با دقت بالایی آماده می شوند و تجربه ای بی نظیر را برایتان فراهم می نمایند. مهمانان می توانند از بین منوهای چهار، شش یا هشت قسمتی غذایشان را انتخاب نمایند که از مواد اولیه باغ خود رستوران آماده شده اند. گلچین نوشیدنی ها را هم نباید فراموش کرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24935

به "رستوران های گیاهی و ارگانیک در شهر وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های گیاهی و ارگانیک در شهر وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید