رضاوند: مصدومیت شجاعیان خوشحالی برد مقابل سایپا را از ما گرفت، در پست دلخواهم بازی کردم

به گزارش شیوا مارکت، هافبک تیم فوتبال استقلال با ابراز ناراحتی از مصدومیت شجاعیان گفت که این اتفاق شیرینی برد برابر سایپا را از آنها گرفته است.

رضاوند: مصدومیت شجاعیان خوشحالی برد مقابل سایپا را از ما گرفت، در پست دلخواهم بازی کردم

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر و دیگر مسائل صحبت کرد.

خبرنگاران: فکر می کردید با 4 گل سایپا را شکست دهید؟

واقعیتش را بخواهید تصور نمی کردیم با این نتیجه حریف را شکست دهیم، اما برای برد به زمین رفته بودیم و خدا را شکر این رخ داد تا شرایط مان را بهتر کنیم.

خبرنگاران: با وجود این پیروزی، مصدومیت داریوش شجاعیان شوک عجیبی به تیم داد.

دقیقا همینطور است. مصدومیت شجاعیان خوشحالی برد مقابل سایپا را از کل تیم گرفت. همه اعضای تیم به خاطر مصدومیت شجاعیان ناراحت هستند. این مصدومیت بدموقع بود، چون او از نظر بدنی آماده بود و شرایط خوبی داشت. امیدوارم شجاعیان هر چه زودتر و با قدرت برگردد.

خبرنگاران: این بازی کمی متمایل به جلو بازی کردی و نمایش خوبی داشتی. فکر نمی کنی در این پست کارآیی بیشتری داشته باشی؟

نسبت به بازی های قبل جلوتر بازی کردم، پست دلخواهم بود و آزادی بیشتری داشتم، اما نظر مربی مهم است که کجا بازی کنم. در بازی با سایپا شرایط خوب و ایده آلی داشتم.

خبرنگاران: باشگاه سایپا بنر جالبی از تصویر تو، محمد دانشگر، علی دشتی و محمد بلبلی در استادیوم نصب کرد تا به نوعی تقدیر نموده باشد.

دو فصل خوب در سایپا پشت سر گذاشتم و از مسئولان سایپا به خاطر این کارشان تشکر نموده و برای آنها برای ادامه کار تشکر می کنم و امیدوارم تیم شان راه بیفتد.

خبرنگاران: یکی از دغدغه های طرفداران، مغرور شدن بازیکنان پس از پیروزهای اخیر است...

اینجا استقلال است و بحث تیم متوسط مطرح نیست که بخواهیم با یکی دو پیروزی مغرور شویم. در هر مسابقه باید برای برد بازی کنیم تا به کورس قهرمانی بازگردیم.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12590

به "رضاوند: مصدومیت شجاعیان خوشحالی برد مقابل سایپا را از ما گرفت، در پست دلخواهم بازی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: مصدومیت شجاعیان خوشحالی برد مقابل سایپا را از ما گرفت، در پست دلخواهم بازی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید