روزنامه نگاران پیشکسوت زبان گویای تاریخ روزنامه نگاری

به گزارش شیوا مارکت، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ملاقات با عبدالحسین جعفری، روزنامه نگار پیشکسوت اصفهانی، در محل کارگاه خبرنگاری، به نقش تأثیرگذار خبرنگاران در عرصۀ اطلاع رسانی اشاره نمود و گفت: روزنامه نگاران پیشکسوت، گنجینه های زندۀ تاریخچۀ روزنامه نگاری اند که با انبوهی از تجربه، چراغ راه جوانانی به شمار می آیند که تازه پا به عرصۀ رسانه گذاشته اند.

روزنامه نگاران پیشکسوت زبان گویای تاریخ روزنامه نگاری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه؛ ایرج ترابی از گنجینۀ استاد جعفری به عنوان دستاوردی ارزشمند که با همتی بلند و پشتکاری مثال زدنی طی سال های متمادی به دست آمده است یاد و اضافه نمود: برای نگه داشت این گنجینه باید کوشش فراوان و جدی تری از سوی مسئولین صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه جمع آوری آرشیو مطبوعات گذشته تاریخ مطبوعات را از مرگ تدریجی می رهاند، توضیح داد: شایسته است این مجموعۀ ارزشمند در موزه ای در شأن نصف دنیا که تاریخچۀ پرآوازه ای از فرهنگ و هنر و مشاهیر عظیم ادبی و هنری را در کارنامۀ خود دارد نگهداری گردد. این امر بی تردید همت مدیران فرهنگی شهر را می طلبد و در این راستا فولاد مبارکه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در سرانجام ضمن اشاره به موضوع سخت و زیان آور بودن حرفۀ خبرنگاری گفت: حفظ شأن و کرامت خبرنگاران همیشه در رأس برنامه ها و اصول حرفه ای روابط عمومی فولاد مبارکه بوده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24225

به "روزنامه نگاران پیشکسوت زبان گویای تاریخ روزنامه نگاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه نگاران پیشکسوت زبان گویای تاریخ روزنامه نگاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید