روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 30 بیمار نو کرونایی بستری شدند

به گزارش شیوا مارکت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت نکرده اند.

روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 30 بیمار نو کرونایی بستری شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 30 بیمار تازه مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

او افزود: طی همین مدت خوشبختانه 40 بیمار مبتلا به کرونا هم با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: تعداد کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 212 نفر رسید که از این تعداد 53 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این ها، 124 بیمار هم تحت نظر هستند.

حبیب زاده بیان نمود: براساس آخرین شرایط اعلام شده از طریق وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال و مشگین شهر در شرایط نارنجی و شهرستان های گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، نمین، کوثر و اصلاندوز در شرایط زرد قرار دارند.

او با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نیازمند رعایت دقیق نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به فرایند واکسیناسیون کرونا در شبانه روز گذشته شرح داد: تا به امروز در استان اردبیل 935 هزار و 796 دُز واکسن تزریق شده که از این مقدار 678 هزار و 514 دُز مربوط به نوبت اول و 257 هزار و 282 دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29651

به "روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 30 بیمار نو کرونایی بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 30 بیمار نو کرونایی بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید