رونالدو به مراسم The Best نمی رود؟

به گزارش شیوا مارکت، هنوز حضور مهاجم پرتغالی یوونتوس در مراسم The Best معین نیست.

رونالدو به مراسم The Best نمی رود؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مراسم The Best فیفا امشب (دوشنبه) در لندن برگزار می گردد و بهترین های سال فیفا معرفی می شوند. برای اولین بار پس از 12 سال لیونل مسی در میان سه نامزد نهایی حضور ندارد. لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح برای کسب این جایزه رقابت خواهند کرد. با وجود این که مهاجم آرژانتینی بارسلونا در میان نامزدهای بازیکن برتر سال حضور ندارد، نامش در میان بهترین گل سال (گلزنی با پیراهن آرژانتین برابر نیجریه در جام دنیای 2018 روسیه) و 11 بازیکن برتر واقع شده است. به همین خاطر در رویال فستیوال هال حضور خواهد داشت. منابع رسمی حضور او را تایید کردند. با این حال تعیین نیست دیگر ستاره دنیا یعنی رونالدو در این مراسم حضور داشته باشد. مهاجم پرتغالی تا دیشب حضورش را در مراسم فیفا تایید نکرده است.

رونالدو که سال گذشته توانست برنده این جایزه گردد، مانند 2017 شانس خیلی زیادی برای کسب این عنوان ندارد. بهترین بازیکن سال را سرمربیان و کاپیتان های 211 کشور عضو فیفا به همراه برخی از روزنامه نگاران بین المللی و طرفداران انتخاب می نمایند.

مودریچ و رونالدو با پیراهن رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند و به همین خاطر شانس بیشتری نسبت به صلاح دارند. هافبک رئال مادرید به همراه تیم ملی کرواسی، نایب قهرمان دنیا شد و یکی از بهترین ها در این رقابت ها بود و جایزه برترین بازیکن جام دنیای را نیز دریافت کرد. به همین خاطر شانس بیشتری نسبت به مهاجم پرتغالی حال حاضر یوونتوس دارد. نبود رونالدو در مراسم امشب به نفع مودریچ تمام خواهد شد.

علاوه بر مودریچ بازیکنان دیگری از رئال مادرید در مراسم The Best حضور خواهند داشت. تیبو کورتوا، مارسلو، رافائل واران و سرخیو راموس به لندن می روند چون نامشان در میان نامزدهای 11 بازیکن برتر سال وجود دارد. همچنین کیلور ناواس، دنی کارواخال، دنی کروس، ایسکو، کاسمیرو و کریم بنزما در میان کاندیداها هستند اما نامشان در میان بازیکنانی که قرار است به لندن سفر نمایند، دیده نمی گردد.

رونالدو علاوه بر این که نامزد بهترین بازیکن سال است، ممکن است جایزه پوشکاش را نیز دریافت کند. گل زیبای قیچی برگردان او برابر یوونتوس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در میان نامزدهای بهترین گل سال واقع شده است. با این حال او رقابت سختی در این بخش خواهد داشت چون گرت بیل نیز گل قیچی برگردان به ثمر رساند که این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان اروپا رخ داد.

حضور صلاح در میان سه نامزد نهایی جنجال برانگیز بود چون بازیکنانی همچون مسی و آنتوان گریزمان در این فهرست حضور نداشتند. فرانسه با وجود قهرمانی در جام دنیای در بخش بهترین بازیکن سال نماینده ای نداشت اما در میان سه نامزد نهایی سرمربیان نام دو فرانسوی دیده می گردد. دیدیه دشان و زین الدین زیدان در این فهرست حضور دارند. دیگر نامزد نهایی زلاتکو دالیچ است.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1020

به "رونالدو به مراسم The Best نمی رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به مراسم The Best نمی رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید