رونمایی از خودروی پرنده هیوندای در نمایشگاه 2020 CES

به گزارش شیوا مارکت، شرکت خودروسازی هیوندای از پرده برداری از خودروی پرنده خود در نمایشگاه CES 2020 که ماه آینده برگزار خواهد شد، اطلاع داد.

رونمایی از خودروی پرنده هیوندای در نمایشگاه 2020 CES

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، نمایشگاه CES بدون شرکت هایی که فناوری های جاه طلبانه رونمایی می نمایند، نمایشگاه CES نخواهد بود. به همین دلیل شرکت خودروسازی هیوندای میخواهد از یک خودروی پرنده در این نمایشگاه رونمایی کند.

این شرکت کره ای در تاریخ ششم ژانویه نخستین وسیله نقلیه هوایی شخصی(PAV) خود و همچنین دو طرح مفهومی دیگر رونمایی خواهد نمود که شامل یک وسیله نقلیه زمینی خودران و یک پایانه(هاب) خواهد بود که در آن مسافران امکان انتقال بین دو حالت حمل و نقل را دارند.

برخلاف دیگر پروژه های آینده نگرانه خودروهای پرنده مانند پروژه skyline سانفرانسیسکو، هیوندای اطلاعات زیادی در خصوص این خودروی پرنده ارائه نکرده است. تنها چیزی که می دانیم این است که هر سه مفهوم در کنار یکدیگر کار می نمایند تا مردم را در شهرهای پر ازدحام جابجا نمایند.

باید دید که این مفهوم اجرایی می گردد یا خیر، اما در بین بیش از 70 شرکتی که روی خودروهای پرنده کار می نمایند، هیوندای یکی از سرمایه گذارهای برتر است. این شرکت در ماه سپتامبر به طور رسمی بخش حمل و نقل هوایی شهری را تاسیس کرد و یکی از مهندسان سابق ناسا را برای سرپرستی این بخش جدید استخدام کرد.

بدیهی است که ایستادگی و عدم پذیرش زیادی در راه توسعه خودروهای پرنده وجود دارد، به عنوان مثال، یک مطالعه جدید که توسط دانشگاه میشیگان و شرکت فورد صورت گرفته است، تعیین کرد که بیشتر مردم تمایلی برای در اختیار داشتن یک خودروی پرنده برای خود ندارند، اما ممکن است خیلی بیشتر از آنچه تصور می گردد به تاکسی های پرنده نزدیک باشیم.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14713

به "رونمایی از خودروی پرنده هیوندای در نمایشگاه 2020 CES" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودروی پرنده هیوندای در نمایشگاه 2020 CES"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید