جاذبه های گردشگری لندن جاذبه های گردشگری لندن

به گزارش شیوا مارکت، جاذبه های گردشگری لندن

تحصیل در انگلستان و شهر لندن نباید بدون تماشای جاذبه های گردشگری این شهر سپری گردد. حتما ده جاذبه برتر این شهر را در فهرست آنچه در لندن قرار است ببینید، ثبت کنید. از مجموعه مدرن چشم کوکاکولا تا برج تاریخی لندن، این ده جاذبه توریستی باید در تمام سفرهای بازدید از لندن گنجانده شوند. خوشبختانه تماشای بسیاری از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری لندن رایگان است، دیگر جاذبه ها نیز شامل تخفیفاتی شده و البته پیشنهادهای ویژه ای نیز مخصوص دارندگان گذرنامه لندن وجود دارد.

جاذبه های گردشگری لندن جاذبه های گردشگری لندن

از این نکته نیز غافل نمانید که دیدنی های بسیاری مناسب بچه ها (دوستدار کودک) در لندن وجود دارد. می توانید در آکواریوم لندن، موجودات دریایی را از نزدیک ببینید. همچنین این فرصت را خواهید داشت که در موزه علوم لندن (مرکز تعاملی علم و تکنولوژی) سیاحت کنید. هر دوی این موارد برای گردش خانوادگی روزانه مناسب هستند.

همچنین می توانید در بعضی موزه ها جاذبه های فرهنگی لندن را ببینید، ملکه را در قصر باکینگهام دیدار کنید یا با بیگ بن عکسی به یادگار بیندازید. این ها فقط بخشی از جاذبه های کهن لندن به شمار می فرایند.

برادران وارنر. تور استودیوگردی لندن. محل ضبط هری پاتر

با حضور در یک تور گردش در پشت صحنه فیلم های هری پاتر، تجربه ای شگفت به دست آورید. تجربه درجه یکی از تماشای صحنه، لباس ها و ابزارهای صحنه تمام فیلم های هری پاتر داشته باشید و قدم در لوکیشن فیلم ها بگذارید، جاهایی از قبیل Great Hall، دفتر کار Dumbledore و کلبه Hagrid.

چشم کوکاکولای لندن

چشم کوکاکولای لندن یکی از مهم ترین منظره های این شهر است. با حضور در یکی از سی ودو اتاقک 10تنی آن که بیش از 25 نفر گنجایش دارد، می توانید بعضی از زیباترین مناظر شهر لندن را ببینید. تجربه ای نفس گیر که با تماشای از یاد نبردنی بیش از 55 مکان دیدنی لندن در فقط سی دقیقه همراه است را از دست ندهید.

تورهای اتوبوسی لندن گردی Hop on Hop off Bus Tour

ابتدا در یکی از پرفروش ترین تورهای لندن گردی ثبت نام کنید. یک بلیت 24ساعته بخرید و از سوار و پیاده شدن در اتوبوس های گردشگری و سیاحت در مشهورترین جاذبه های لندن لذت ببرید، جاذبه هایی مانند برج لندن، قصر باکینگهام، کلیسای وست مینستر، کلیسای جامع پل مقدس و میدان ترافالگار.

موزه مادام توسود

در این موزه تندیس تعدادی از مشهورترین چهره های دنیا را خواهید دید. از شکسپیر گرفته تا لیدی گاگا، چهره های مؤثر مختلفی از حوزه های متنوعی همچون ورزش، سیاست، صنعت سرگرمی و حتی چهره های سلطنتی را تماشا کنید. در این موزه می توانید کنار یوسین بولت ژست بگیرید و حتی برای فقط یک بار در زندگی، به طریقی به ملکه انگلیس نزدیک شوید.

برج لندن

با حضور در یکی از تورهای Yeoman Warders به سیاحت برج لندن، یکی از مشهورترین بناهای دنیا بپردازید و تاریخ 900ساله آن به عنوان قصر سلطنتی، زندان، محل اجرای احکام اعدام، زرادخانه، محل نگهداری جواهرات و البته باغ وحش را مرور کنید. در اتاق خواب شاهانه متعلق به قرون وسطی قدمی بزنید، با تحسین به برج سفید نگاه کنید و از تماشای جواهرات تاج پادشاهی حیرت زده شوید.

قصر کنسینگتون

این قصر یکی از شگفت انگیزترین قصرهای تاریخی سلطنتی است. در نمایشگاه آثار ویکتوریا، به سیاحت در زندگی ملکه ویکتوریا بپردازید، در اتاق شخصی شاه از بازی های شاهانه سر در آورید و در نمایشگاه لباس های دیانا، نگاهی اجمالی بر یک شاهزاده مدرن داشته باشید و همچنین در اتاق خصوصی ملکه به رازهای یک سلسله شکننده fragile dynasty مطلع شوید.

منظر برج شارد

به این برج مرتفع بروید و خط افق تاریخی لندن را از منظری بی نظیر نگاه کنید، منظری که گستره ای بالغ بر 64 کیلومتر را فرامی گیرد. با ایستادن در صندلی مشاهده برج شارد که در ارتفاع 244متری بلندترین ساختمان اروپای غربی واقع شده، به تماشای چشم کوکاکولای لندن، کلیسای جامع پل مقدس و استادیوم ومبلی بنشینید.

کلیسای وست مینستر

این بنای 700ساله یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری لندن است که سالانه یک میلیون بازدیدکننده دارد. به راستی شایسته چنین صندلی دنیای ای است که به آن نائل شده است. به یکی از تورهای پربازدید این بنای تاریخی بپیوندید و در گذشته پادشاهان و ملکه های بریتانیا سیاحتی بکنید.

آکواریوم لندن

با حضور در آکواریوم لندن تجربه حضور در اعماق دریا را از سر بگذرانید و بیش از 400 موجود دریایی شامل کوسه ها، پرتوماهی ها، مارماهی ها و دلقک ماهی ها را تماشا کنید. همچنین می توانید لاک پشت های دریایی سبز را نظاره کنید و با ایستادن پشت دیوار شیشه ای و تماشای کوسه ها، اعصاب خود را بیازمایید. در خلال مصاحبه با دیگران و به هنگام غذا دادن به حیوانات، اطلاعات بیشتری درباره آن ها کسب خواهید کرد.

سیاهچال لندن

بروید و در هراس آورترین بنای تاریخی لندن (سیاهچال) کندوکاو کنید. آنجا خون آشام های واقعی، زامبی های وحشتناک، سواری های هراس آور و جلوه های ویژه مهیج در انتظار شما است. بله! به گذشته های بسیار دور برگردید! آیا واقعاً شهامت 90 دقیقه مواجهه با تاریک ترین قسمت های گذشته لندن را خواهید داشت؟

منبع:

www.visitlondon.com

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: سفیرساعی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19525

به "جاذبه های گردشگری لندن جاذبه های گردشگری لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری لندن جاذبه های گردشگری لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید