رویکرد فدراسیون ووشو پیشگیری است، توسعه ورزش همگانی وظیفه ماست

به گزارش شیوا مارکت، امیر صدیقی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اجرای طرح سفیر سلامت ووشو گفت: فدراسیون ووشو در ماه های اخیر همیشه تمام کوشش خود را انجام داده تا با فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی و همینطور توسعه همگانی ورزش در دوران شیوع ویروس کرونا گام های مثبتی را در راستای سلامت جامعه نیز بردارد.

رویکرد فدراسیون ووشو پیشگیری است، توسعه ورزش همگانی وظیفه ماست

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع کرونا یکی از دغدغه های جامعه است که این امر متأسفانه موجب تعطیلی بخش های زیادی از جامعه به ویژه ورزش شده و فشار زیادی به کادر درمان و هموطنان وارد نموده است. به همین دلیل من و همکارانم در فدراسیون به ویژه کمیته توسعه همگانی به وسیله طرح سفیر سلامت ووشو قصد داریم این ورزش را به جامعه نزدیک تر نموده و رویکرد پیشگیری و سلامت را هرچه بهتر در میان مردم نهادینه کنیم.

رئیس فدراسیون ووشو اضافه کرد: در مرحله اول این طرح از 310 مربی فعال در سراسر کشور که نیمی از آنها را آقایان و نیمی دیگر را بانوان تشکیل می دهند، دعوت کردیم تا با شرکت در این دوره آموزشی غیر حضوری است، از آخرین اطلاعات مربوط به این حوزه مطلع شوند.

رئیس فدراسیون ووشو بیان کرد: سعی می کنیم با ذکر اصول تمرین دهی همگانی، این سفیرها را به میان هموطنان فرستاده و رفته رفته با آموزش و توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم، بتوانیم دِینِ خود را به حوزه سلامت ادا نموده باشیم.

وی ادامه داد: این افراد در دوره کارورزی خود 5 تا 10 نفر را آموزش خواهند داد و سپس پیروز به کسب گواهینامه سفیر سلامت ووشو می شوند. این دوره در مرحله اول به صورت رایگان برگزار می گردد. همچنین با توجه به توافقی که با سازمان ورزش شهرداری تهران داشته ایم، در گام بعدی قرار است مربیان فعال ورزش شهروندی در این دوره ها شرکت نموده تا هر چه سریع تر طرح سفیر سلامت صندلی خودش را پیدا کند.

صدیقی در خاتمه گفت: همچنین با برنامه ریزی های اجرا شده فعالان ووشو سلامت به عنوان سفیرانی در سطح شهرها، پارک ها و استان های مختلف فعال شوند و به مردم آموزش لازم را بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25584

به "رویکرد فدراسیون ووشو پیشگیری است، توسعه ورزش همگانی وظیفه ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد فدراسیون ووشو پیشگیری است، توسعه ورزش همگانی وظیفه ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید