رگبار و وزش باد شدید 13 استان را در بر می گیرد

به گزارش شیوا مارکت، سازمان هواشناسی پیش بینی می نماید که رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در بعضی ساعات از دوشنبه 17 تیر تا چهارشنبه 19 تیر 13 استان کشور را در برگیرد.

رگبار و وزش باد شدید 13 استان را در بر می گیرد

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، از دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطقی از نوار شمالی کشور در ساعات بعدازظهر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

این شرایط بعدازظهر دوشنبه 17 تیر در شمال آذربایجان غربی، سه شنبه 18 تیر در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان های مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و چهارشنبه 19 تیر در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان های مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان همچنین ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان رخ می دهد.

سازمان هواشناسی برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت مناطق مذکور از مردم خواست از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه ها همچنین در کنار رودخانه ها خودداری نمایند.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7571

به "رگبار و وزش باد شدید 13 استان را در بر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار و وزش باد شدید 13 استان را در بر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید