زنده یاد کشاورز ستونی برای فرهنگ و هنر کشور بود، کمتر آدمی دیده ام که خضوع او را داشته باشد

به گزارش شیوا مارکت، محمود پاک نیت که تجربه چندین همکاری با زنده یاد محمدعلی کشاورز را دارد، گفت: جالب بود که اگر مردم از او عکس یادگاری می خواستند، به جای فرار دست در گردن آن ها عکس می گرفت؛ کمتر آدمی دیده ام که خضوع او را داشته باشد.

زنده یاد کشاورز ستونی برای فرهنگ و هنر کشور بود، کمتر آدمی دیده ام که خضوع او را داشته باشد

محمود پاک نیت در تبادل نظر با خبرنگار حوزه سینما و تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران درباره شخصیت و تجربه همکاری خود با زنده یاد محمدعلی کشاورز عنوان نمود: ایشان به واقع استادی عظیم هم جلوی دوربین و هم در پشت دوربین بود که او را از دست دادیم. ایشان پایه و ستونی برای فرهنگ و هنر مملکت بود.

برعکس نقش هایش اتفاقاً بسیار مهربان بود و البته مردمی

وی اضافه نمود: من با این این بازیگر محبوب 5 تجربه و همکاری مشترک داشته ام که از جمله آن پدرسالار، روشن تر از خاموشی، کهنه سوار، غزال و ... است.

پاک نیت شرح داد: برای گروه سازنده سریال و فیلم یک پشتوانه و اعتماد به نفسی بود. ستونی برای هر گروهی محسوب می شد. من یادم هست هروقت بچه ها اشتباهی هم داشتند، عین یک پدر هدایت می کرد. کسی در او احساس فزونی نمی دید و همین اخلاق و منش است که او را در کنار بازیگری اش، زبانزد می کرد.

وی درباره ویژگی های بازی او و دلیل ماندگاری اش گفت: بعضی وقتی او را در نقش هایش می دیدند، فکر می کردند او چهره خشنی داشته باشد؛ اما برعکس نقش هایش اتفاقاً بسیار مهربان بود و البته مردمی. احساس دلسوزی نسبت به کارشان و بچه ها و مردم به عینه در او دیده می شد.

چنین انسان خاصی هم باید دوست داشتنی باشد

این بازیگر خاطرنشان ساخت: اگر امروز بازی و نقش های آقای کشاورز ماندگار شده است، به خاطر این است که همواره در انجام کارهایش صاف و صادق بود. کاری خلاف خواسته اش نمی کرد و کم فروشی در او نمی دیدیم.

پاک نیت همچنین در نکته ای تأکید کرد: برای من جالب بود با آن همه اسم و رسم، اگر مردم از او به یادگار عکسی می خواستند، به جای فرار کردن به گردن علاقه مندش دست می انداخت و عکس می گرفت. خب! چنین انسان خاصی هم باید دوست داشتنی باشد. هنوز هم می گویم کمتر آدمی دیده ام که خضوع او را داشته باشد.

انتهای پیغام /4143/پ

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20815

به "زنده یاد کشاورز ستونی برای فرهنگ و هنر کشور بود، کمتر آدمی دیده ام که خضوع او را داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده یاد کشاورز ستونی برای فرهنگ و هنر کشور بود، کمتر آدمی دیده ام که خضوع او را داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید