سامانه هوشمند محیط زیست چه اطلاعاتی را به صورت لحظه ای ارایه می دهد؟

به گزارش شیوا مارکت، تهران (پانا) - مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت سامانه هوشمند محیط زیست شهر تهران به صورت لحظه ای گزارشی از کیفیت هوا، آب، خاک، آلودگی صوت و نور و دیگر پارامترهای مرتبط با پدیده تغییر اقلیم را ارائه می دهد.

سامانه هوشمند محیط زیست چه اطلاعاتی را به صورت لحظه ای ارایه می دهد؟

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، شینا انصاری در آیین رونمایی از سامانه هوشمند محیط زیست و داشبورد هوشمند توسعه پایدار شهر تهران با تاکید براینکه بحث پایش آلاینده های زیست محیطی مبنای تصمیم گیری ها در مدیریت شهری است، اظهارکرد: راه اندازی سامانه هوشمند محیط زیست شهر تهران به عنوان یکی از ارکان شهر تاب آور در کلانشهر تهران مطرح شده است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار با بیان اینکه شناخت کافی از پارامترها و شاخص های محیط زیست اساس برنامه ریزی هاست که بر کیفیت محیط زیست شهری بسیار تاثیرگذار است، گفت: طی یک بازه زمانی معین، تمامی پارامترها و شاخص های محیط زیست تحت پروژه اطلس محیط زیست شهر تهران احصاء و با همکاری سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در رصدخانه شهری تهران بارگذاری شد.

وی ادامه داد: داشبورد هوشمند توسعه پایدار شهر تهران نیز طراحی شده است که در کنار سامانه هوشمند محیط زیست شهر تهران موجب ارتقای زیست پذیری و کیفیت محیط زیست شهری شهر تهران خواهد شد.

انصاری در سرانجام اظهارکرد: پروژه هوشمندسازی محیط زیست پروژه ای مستمر است و امیدواریم با حمایت های لازم و با تدقیق داده ها، اطلاعات در اختیار افراد مرتبط با حوزه ها قرار بگیرد و شاهد ارتقای زیست پذیری و بهبود کیفیت محیط زیست باشیم و پروژه ها با نگاه به این اطلاعات و داده ها تعریف شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29515

به "سامانه هوشمند محیط زیست چه اطلاعاتی را به صورت لحظه ای ارایه می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه هوشمند محیط زیست چه اطلاعاتی را به صورت لحظه ای ارایه می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید