سامسونگ به اشتباه، خودش تصاویر گلکسی S20 را پیش از رونمایی لو داد؛ شاید گلکسی S20 Ultra با قیمت 1400 دلار عرضه گردد

به گزارش شیوا مارکت، تا چند روز دیگر مراسم رونمایی از پرچم دارهای جدید سامسونگ برگزار می گردد ولی این شرکت پیش دستی نموده و در حرکتی که ظاهرا سهوی و اشتباهی اتفاق افتاده؛ تصاویری از گوشی Galaxy S20 روی سایت خودش منتشر نموده است.

سامسونگ به اشتباه، خودش تصاویر گلکسی S20 را پیش از رونمایی لو داد؛ شاید گلکسی S20 Ultra با قیمت 1400 دلار عرضه گردد

این تصاویر قبلا هم به صورت رندرهایی به بیرون از شرکت درز نموده بودند. همین طور، این تصاویر تایید نموده سری بعدی پرچم دارهای سامسونگ با نام گلکسی S20 روانه بازار می شوند و نه گلکسی S11. این شیوه نام گذاری هم کاملا قابل پیش بینی و براساس روال معمول شرکت سامسونگ است.

به گزارش WinFuture، این تصاویر روی یکی از فروشگاه های آنلاین سامسونگ در کشورهای اروپایی منتشر شدند و بعد هم به سرعت از روی اینترنت برداشته شدند. اولین بار نیست که یکی از نمایندگی های سامسونگ چنین گاف هایی می دهد. تصاویر اسمارت فون های Galaxy Note 10 و Note 10 Plus نیز دقیقا یک روز پیش از مراسم رونمایی روی وب نهاده شد.

همین طور، بعضی اطلاعات که پیش تر درباره این گوشی به طور شایعه منتشر شده بود؛ اکنون با این تصاویر به یقین تبدیل می شوند. مثلا، دوربین سلفی و ناچ به صورت نقطه ای است و یک سیستم دوربین پشتی مستطیلی عمودی داریم.

قیمت 1400 دلاری برای گلکسی اس 20 اولترا

جدیدترین نکته ای که می گردد از این تصاویر فهمید و اشاره نمود؛ کاور خاکستری رنگ با ال ای دی ها است که سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 10 سال گذشته نیز تکرار کرد.

پیش بینی می گردد گوشی های سری گلکسی اس 20 در سه مدل مختلف عرضه شوند که پرچم دارترین آن ها گوشی با پسوند Ultra است و به نظر می رسد واقعا یک هیولا برای سال 2020 است.

هر سه گوشی جدید دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتز، پشتیبانی از 5G و ارتقاهای بخش دوربین هستند. صفحه نمایش آن ها OLED با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل است و با پردازنده اسنپدراگون 865 عرضه می شوند. بعضی مدل های S20 را می توان تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی خرید.

یک شایعه بزرگ دیگر درباره خانواده سری S20 سامسونگ؛ قیمت آن ها است. در حالی که قیمت گوشی های گلکسی اس 20 از 999 دلار آغاز می گردد؛ قیمت گوشی Galaxy S20 Ultra نزدیک به 1399 دلار است.

یعنی گران ترین اسمارت فون جهان تا کنون؛ البته اگر آیفون 11 پرو مکس به همراه پد شارژر بی سیم به قیمت 1449 دلار را در نظر نگیریم. گفته می گردد مدل های 4G گوشی S20 حدود 100 دلار ارزان تر خواهند بود.

در مراسم Unpacked سامسونگ در 11 فوریه، قرار است از گوشی تاشو Galaxy Z Flip نیز رونمایی رسمی گردد. تصاویر و ویدیوهای این گوشی نیز پیش تر در سراسر وب و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

منبع

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: یک پزشک
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15769

به "سامسونگ به اشتباه، خودش تصاویر گلکسی S20 را پیش از رونمایی لو داد؛ شاید گلکسی S20 Ultra با قیمت 1400 دلار عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به اشتباه، خودش تصاویر گلکسی S20 را پیش از رونمایی لو داد؛ شاید گلکسی S20 Ultra با قیمت 1400 دلار عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید