ساناز پرهیز: ورزش دوگانه برای بسیار از افراد ناشناخته است

به گزارش شیوا مارکت، ساناز پرهیز، قهرمان لیگ دوگانه بانوان درباره این رشته گفت: متاسفانه ورزش دوگانه برای بسیاری از افراد ناشناخته است.

ساناز پرهیز: ورزش دوگانه برای بسیار از افراد ناشناخته است

ساناز پرهیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در مرحله دوم لیگ دوگانه بانوان توانستم برسکوی نخست قرار بگیرم. در مرحله نخست این رقابت ها به دلیل مصدومیت عنوان سوم را کسب کردم. سال گذشته نیز در هر سه مرحله لیگ دوگانه بانوان عنوان قهرمانی را از آن خود نموده بودم.

وی اضافه نمود: در این مرحله از رقابت ها 9 تیم حضور داشت که باعث شد رقابت های خوبی را ببینیم. این مسابقات در شرایطی برگزار گردید که در مقایسه با سال گذشته به لحاظ کمی و کیفی مسابقات سطح فنی بهتری داشت. به هرحال رشته دوگانه به قدری سخت است که ورزشکاران زیادی جذب این رشته نخواهند شد. این در حالی است که بسیاری از افراد با این رشته آشنا نیستند و رشته دوگانه برای آنها ناشناخته است.

قهرمان دوگانه بانوان ادامه داد: سال ها در رشته دوومیدانی و درماده استقامت فعالیت داشتم اما با این وجود در رشته دوگانه در بخش دوچرخه عملکرد بهتری دارم و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده ام به طوری که برخی از دوستان پیشنهاد فعالیت حرفه ای در دوچرخه سواری را داده اند.

ساناز پرهیزی یادآورشد: با تغییر و تحولاتی که در سطح مدیریت فدراسیون دوگانه اتفاق افتاده است نمی دانم مرحله سوم لیگ چه زمانی برگزار می گردد. اما به تمریناتم می پردازم و درصدد هستم تا رکوردهایم را در دوچرخه سواری بهبود ببخشم. شاید روزی به عنوان ملی پوش در رشته دوچرخه سواری نیز فعال بودم.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1542

به "ساناز پرهیز: ورزش دوگانه برای بسیار از افراد ناشناخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساناز پرهیز: ورزش دوگانه برای بسیار از افراد ناشناخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید