سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تعیین می گردد ، احتمال همزمانی رونمایی مجدد گلکسی فولد و گلکسی نوت 10

به گزارش شیوا مارکت، شرکت سامسونگ گفت که به زودی سرنوشت گوشی تاشو خود را معین می نماید. این موضوعی است که از دید بسیاری از کاربران که این محصول را پیش خرید نموده اند نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تعیین می گردد ، احتمال همزمانی رونمایی مجدد گلکسی فولد و گلکسی نوت 10

به گزار سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طی هفته های اخیر اخبار ضد و نقیضی در خصوص گوشی هوشمند سامسونگ منتشر شده است ولی به نظر می رسد مقام های رسمی این شرکت در کوششند هر چه سریعتر به شایعات سرانجام دهند.

یک مقام مطلع از شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام نموده است که برنامه توزیع گوشی تاشو سامسونگ هنوز معین نشده است، اما طی چند هفته آینده اعلام می گردد. این به این معنی است که تکلیف تعداد زیادی از کاربران که این محصول را پیش خرید نموده اند نیز هر چه سریعتر معین می گردد.

سامسونگ همچنان در کوشش است تا صفحه نمایش و حساسیت لمس اولین تلفن دو طرفه خود را با دوام تر و حرفه ای تر از نسخه اولیه طراحی کند. اما به نظر می رسد این کوشش کمی طولانی تر از انتظارات اولیه خواهد بود. این درحالی است که بعضی رقبای سامسونگ مثل هواوی نیز در کوششند محصولاتی مشابه را طراحی نمایند.

یک احتمال وجود دارد که گلکسی تاشو سامسونگ در ابتدا در کره جنوبی عرضه گردد و در صورت استقبال کاربران و موفقیت و عدم حاشیه وارد بازارهای جهانی گردد. اما اگر عرضه نسخه تاشو سامسونگ را به هفته های آینده موکول کنیم، این تاریخ به تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 10 نزدیک خواهد بود. اکنون باید دید سامسونگ چه برنامه ای برای محصول جدید خود دارد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: انتخاب
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6347

به "سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تعیین می گردد ، احتمال همزمانی رونمایی مجدد گلکسی فولد و گلکسی نوت 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تعیین می گردد ، احتمال همزمانی رونمایی مجدد گلکسی فولد و گلکسی نوت 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید