سلام فرودگاه امام خمینی به پروازهای داخلی

به گزارش شیوا مارکت، مسافران جزیره کیش که از تهران راهی این جزیره زیبا بودند، صبح روز پنجشنبه برای نخستین بار، نه از فرودگاه مهرآباد که از فرودگاه امام خمینی سفر خود را شروع کردند.

سلام فرودگاه امام خمینی به پروازهای داخلی

فرودگاه امام خمینی که تا کنون پروازهای خارجی را پشتیبانی می کرد، حالا با کمی تغییر در سیاست های خود، سفرهای داخلی را نیز پوشش می دهد و قرار بر این است که بر تعداد پروازهای داخلی از این فرودگاه افزوده گردد.

مقامات فرودگاه امام خمینی می گویند که پرواز سلام ایر در ترمینال سلام شروع شده و دیگر پروازها هم از این پس، یکی پس از دیگری به ترمینال سلام منتقل می شوند.

این در حالیست که پنج ایرلاین دیگر تا ششم شهریور ماه در این ترمینال پروازهای بین المللی خود را عملیاتی می نمایند.

به گزارش علی بابا به نقل از ایسنا با افتتاح ترمینال سلام شهر فرودگاهی و انتقال بخشی از پروازهای بین المللی به این ترمینال، ظرفیتی جدید در ترمینال یک این مجموعه ایجاد شده است.

این در حالیست که مقامات فرودگاه بین المللی امام اعلام نموده اند که پیش از این پرواز، هماهنگی لازم با مسافران اجرا شده است و مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری کار فروش بلیت انجام گرفته است؛ ضمن اینکه در بلیت مسافران هم، جهت فرودگاه امام به جزیره کیش قید شده است.

علی رستمی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پیشتر از توسعه شبکه پروازی این فرودگاه خبر داده و گفته بود: شاهد شروع پروازهای داخلی از ترمینال یک فرودگاه امام (ره) خواهیم بود و پروازهای جدیدی به مقاصد مشهد، کیش، شیراز و اصفهان و سایر شهرها برقرار می گردد؛ در این صورت انتخاب با مردم است که از فرودگاه امام (ره) یا از فرودگاه مهرآباد به سایر شهرهای ایران سفر نمایند. شهرستان هایی مانند ساوه، قم، رباط کریم، پرند، شهریار و جنوب و شرق تهران در حوزه نفوذ شهر فرودگاهی هستند و رسیدن مسافران این شهرها به فرودگاه امام از فرودگاه مهرآباد آسان تر است.

معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی می گوید: 28 خرداد ماه سال جاری ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان دولتی افتتاح شد تا پس از نزدیک به 10 سال ساخت این پروژه به خاتمه برسد.از همان زمان تاکنون مسئله انتقال بخشی از پروازهای خارجی از ترمینال یک فرودگاه امام به این ترمینال مطرح بود. حسن خوشخو، در پاسخ به سوالی درباره اینکه کدام پروازها در ترمینال سلام و کدامیک در ترمینال یک فرودگاه امام برنامه ریزی شده اند، می گوید: پروازهایی که کانکشنی است به ترمینال یک و پروازهای خارجی که مبدا و مقصد مستقیم دارند و مبدا آن ها فرودگاه امام است را به ترمینال سلام منتقل نموده ایم.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: همگردی
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9863

به "سلام فرودگاه امام خمینی به پروازهای داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلام فرودگاه امام خمینی به پروازهای داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید