سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با سرعت و دقت نظر پیگیری گردد

به گزارش شیوا مارکت، وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی سازی سرخابی های پایتخت گفت که واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با سرعت، دقت نظر و منطبق بر ضوابط قانونی پیگیری گردد.

سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با سرعت و دقت نظر پیگیری گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس عصر امروز (سه شنبه) با حضور معاونان ذیربط برگزار گردید و مسعود سلطانی فر تأکید کرد که واگذاری دو باشگاه عظیم و مردمی پایتخت با دقت نظر، منطبق بر ضوابط قانونی و با سرعت پیگیری گردد.

وی این نکته را مورد توجه قرار داد که در این راستا، تفاهم ملی وجود دارد، بنابراین تمام مسئولان مرتبط با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید اهتمام بیشتری در این راستا داشته باشند. مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم گزارش عملکرد خود را درباره اقدامات اجرا شده در جهت خصوصی سازی دو باشگاه در این جلسه قرائت کردند و به اطلاع وزیر ورزش و دیگر مسئولان حاضر در جلسه رساندند.

مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و ابوالقاسم شمس معاون سازمان خصوصی سازی در این جلسه حضور داشتند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22757

به "سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با سرعت و دقت نظر پیگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با سرعت و دقت نظر پیگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید