سوپرشارژهای جدید تسلا

به گزارش شیوا مارکت، بعد از انجام تست های اولیه، هشت دستگاه از این سوپرشارژهای جدید در کارخانه تسلا آماده خدمت رسانی به افرادی اند که به آن ها دسترسی دارند.

سوپرشارژهای جدید تسلا

آخرین نسل سوپرشارژ تسلا قادر به شارژ باتری خودروهای این شرکت با توان 250 کیلووات است. این یعنی دارندگان نسخه رنج طولانی تسلا مدل 3 (که از این توان پشتیبانی می نماید) قادرند در عرض 15 دقیقه حدود 290 کیلومتر به مسافت قابل پیمایش خودرویشان اضافه نمایند

این مسافت برای دارندگان خودروهای مدل اس و مدل ایکس به ترتیب به 209 و 185 کیلومتر کاهش می یابد.

طبق گفته های تسلا معماری نسل سوم سوپرشارژهای این شرکت با نسل های قبل کاملا متفاوت است و یک منبع تغذیه 1 مگاواتی نیرویی تا 250 کیلووات را برای هر خودرو فراهم خواهد نمود، و میانگین زمان احتیاج برای شارژ شدن خودروهای ساخت تسلا را تا 50 درصد کاهش خواهد داد.

در نتیجه این معماری جدید دارندگان خودروهای تسلا مجبور نیستند نیروی سوپرشارژر را با خودرو مجاور به اشتراک بگذارند و هر ماشین با حداکثر ظرفیتش شارژ خواهد شد. تسلا انتظار دارد با فراگیر شدن نسل سوم سوپرشارژرهایش میانگین زمان معطل شدن مشتریان در ایستگاه های شارژ به 15 دقیقه برسد.

شبکه سوپرشارژر تسلا با بیش از 12 هزار شارژر بیش از 99 درصد جمعیت ایالات متحده را پوشش داده و این شرکت برنامه دارد چنین پوششی را تا انتهای سال 2019 برای اروپا نیز فراهم کند.

شبکه سوپرشارژرهای تسلا یکی از برگ برنده های این شرکت در مقایسه با رقبا به شمار می رود، زیرا مشتریانش را از رفتن به ایستگاه های شارژ مختلف و سوم شخص بی احتیاج نموده است.

دیجیاتو

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6635

به "سوپرشارژهای جدید تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرشارژهای جدید تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید