شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، خوش قدم به قائمهشر می آید

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، رزیتا علیپور عضو تیم ملی کاراته بانوان ضمن بیان مطلب فوق در مورد فعالیت های خود در ایام قرنطینه گفت: من هم این روزها مثل بقیه ورزشکاران ملی پوش تمریناتم را در خانه انجام می دهم. درست است که تمرین کردن در خانه با باشگاه فرق دارد و به دلیل نداشتن فضای لازم، سخت است اما به نوبه خود تجربه خوبی برایم بود.

شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، خوش قدم به قائمهشر می آید

وی اضافه نمود: خوشبختانه شرایط آمادگی جسمانی ام در این مدت خوب بوده و با روزهایی که اردو بودم، هیچ فرقی نکرده است. خدا را شکر انگیزه ام خیلی بالاست و فقط به دریافت سهمیه المپیک فکر می کنم. با شناختی که از خودم و رقبایم دارم، شانس زیادی برای المپیکی شدنم قائل هستم.

علیپور که با سایت فدراسیون کاراته مصاحبه می کرد با اشاره به بازی های المپیک توکیو ادامه داد: فعلاً منتظر هستم تا ببینم برنامه های فدراسیون جهانی کاراته برای ادامه رقابت های انتخابی المپیک چیست. تا پیش از این یک مرحله از رقابت های انتخابی باقی مانده بود که متأسفانه به خاطر ویروس کرونا لغو شد. من اگر در این مسابقات شرکت می کردم، قطعاً می توانستم سهمیه المپیک را به وسیله رنکینگ به دست آورم. چرا که تنها به 370 امتیاز احتیاج داشتم. اگر این مسابقات برگزار گردید که هیچ، اگر نه یک مرحله دیگر مسابقات انتخابی در پاریس برگزار می گردد. در این میدان به سه نفر اول رقابت ها، سهمیه المپیک تعلق می گیرد. تمام تلاشم را می کنم که به عنوان نماینده ایران این سهمیه را بگیرم.

دارنده دو مدال کومیته تیمی آسیا از حمایت های سمانه خوش قدم، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تشکر کرد و اضافه نمود: باید از خانم خوش قدم تشکر ویژه ای داشته باشم. چرا که مدام با من در تماس است و پیگیر کارهایم هستند تا من بتوانم به سهمیه المپیک برسم. با وجود اینکه در حال حاضر اردوها و سالن های ورزشی تعطیل هست اما ایشان در نظر دارند اوایل خرداد ماه به قائم شهر بیایند تا شخصاً با من در یک سالن اختصاصی تمرین نمایند که از آمادگی به دور نباشم. امیدوارم که کاراته ایران بتواند با سهمیه کامل به بازی های المپیک توکیو برود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19726

به "شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، خوش قدم به قائمهشر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، خوش قدم به قائمهشر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید