شریفی: تنها با کسب سهمیه المپیک می توانم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم، قرعه مهم نیست

به گزارش شیوا مارکت، ملی پوش بوکس ایران گفت: کادرفنی برای حضور در تیم ملی و مسابقات کسب سهمیه المپیک به من اطمینان کرد و تنها با کسب سهمیه می توانم جواب اعتماد آنها را بدهم.

شریفی: تنها با کسب سهمیه المپیک می توانم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم، قرعه مهم نیست

طوفان شریفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط خود برای مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: این مسابقات اولین دوره ای است که در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور خواهم داشت و تجربه ای از حضور در این مسابقات ندارم. پیش از این مسابقات در تورنمنت احمد کومرت ترکیه شرکت کردم که خدا را شکر کادرفنی تیم ملی از عملکردم رضایت داشت و باعث شد برای این مسابقات انتخاب شوم.

وی شرح داد: به خوبی می دانم جایگزین بزرگان زیادی در تیم ملی بوکس شدم، اما واقعا کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا بسیار سخت است. با وجود اینک تجربه بین المللی کمتری نسبت به سایر ملی پوشان بوکس ایران دارم، اما دو سال متوالی قهرمان وزن 91 کیلوگرم کشور شدم. در این چند وقت نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و به خوبی برای این مسابقات آماده هستم.

ملی پوش بوکس ایران خاطر نشان کرد: کادرفنی برای حضور در تیم ملی و مسابقات کسب سهمیه المپیک به من اطمینان کرد و تنها راهی که می توانم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم، با کسب سهمیه المپیک است. مطمئنم در جهت کسب سهمیه المپیک، خدا نیز به من کمک خواهد کرد. خیلی ها از عدم رنکینگ ملی پوشان و تاثیر قرعه در عملکرد آنها صحبت کردند، اما به شخصه برای من قرعه مهم نیست.

شریفی در انتها بیان کرد: اعتقاد دارم اگر بچه ها تنها در مسابقه نخست خود با حریف راحت تری روبرو و به فزونی برسند، دیگر برای آنها قرعه مهم نیست و روحیه مدنظر برای ادامه جهت را کسب خواهند کرد.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16495

به "شریفی: تنها با کسب سهمیه المپیک می توانم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم، قرعه مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی: تنها با کسب سهمیه المپیک می توانم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم، قرعه مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید