شریفی: معروف نعمتی برای تیم ملی ایران است

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، مرتضی شریفی پس از ورود تیم ملی والیبال ایران به تهران در گفت وگو با خبرنگاران درباره کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو ازسوی تیم ایران، اضافه کرد: خدا را شکر می کنیم که سهمیه المپیک را گرفتیم. سهمیه المپیک برای والیبال ایران خیلی مهم بود و خوشبختانه به هدف مدنظر دست یافتیم.

شریفی: معروف نعمتی برای تیم ملی ایران است

وی با بیان این که اسم المپیک برای ورزشکاران همراه با انرژی مضاعف است، ادامه داد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است و امیدوارم من هم در ترکیب تیم اعزامی به بازی های المپیک 2020 توکیو باشم.

شریفی با یادآوری این که سال جاری در مقطعی کولاکوویچ او را برای مسابقات پیش روی تیم ملی انتخاب نکرد، گفت: سخت تمرین و خودم را ثابت کردم و برای مسابقات انتخابی المپیک در گروه مردان قاره آسیا دعوت و انتخاب شدم.

وی درباره ملاقات با کره در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی نیز گفت: کره تیم خیلی خوبی بود و واقعا فشار زیادی به تیم ایران آورد. در بعضی از لحظات مسابقه، همه بازیکنان دچار استرس شدند اما خدا را شکر به بازی برگشتیم، چون همه همدل بودیم و صعود کردیم.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره نقش سعید معروف کاپیتان تیم ملی در پیروزی برابر کره و در مجموع مسابقات انتخابی تاکید نمود: کاپیتان در پیروزی ایران برابر کره، نقش بسیار زیادی داشت. وجود معروف در تیم ملی نعمت است و هر چه از این بازیکن بگویم، باز هم کم است. تیم ملی از تجربه این بازیکن در مسابقات انتخابی به خوبی استفاده و معروف هم به همه بازیکنان و تیم یاری بسیار زیادی کرد.

شریفی درباره زمان سفر به ترکیه و همراهی تیم بورسا گفت: چند روزی استراحت می کنم و آدینه صبح راهی ترکیه خواهم شد. تیم بورسا رفته رفته بهتر می گردد و با توجه به جذب دو بازیکن با تجربه، انشاالله در ادامه مسابقات عملکرد بهتری خواهد داشت.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15337

به "شریفی: معروف نعمتی برای تیم ملی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی: معروف نعمتی برای تیم ملی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید