شفر: بازیکن بی نظم از تیم کنار گذاشته می گردد، می خواهند ما را برای داربی ضعیف نمایند

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی استقلال در سرانجام تمرین این تیم صحبت هایی را خطاب به بازیکنان و سرپرست مدیریت عامل این باشگاه انجام داد.

شفر: بازیکن بی نظم از تیم کنار گذاشته می گردد، می خواهند ما را برای داربی ضعیف نمایند

به گزارش خبرنگاران، تمرین استقلال روز چهارشنبه در زمین مجموعه صنایع دفاع برگزار گردید.وینفرد شفر، سرمربی استقلال در انتها تمرین این تیم به بازیکنان اظهار کرد: تشکر می کنم از آقای فتحی، سرپرست باشگاه استقلال به دلیل صحبت های شان و این که امروز در کنار ما حاضر شدند. این مهم است که قبل از بازی با السد انگار زمین خورده بودیم ولی الان بلند گردیده ایم. این انرژی و قدرتی که مقابل السد در قطر ارائه دادیم را باید همیشه نگه داریم. باید روی اشتباهات مان کار کنیم. ما همه یک تیم هستیم. باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است. بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم ما کنار گذاشته می گردد و فرقی هم ندارد که بازیکن با تجربه ای باشد یا بازیکن جوان ما محسوب گردد. همیشه باید تمرینات مان همان چیزی باشد که در قطر بود و بازی مان هم همان نمایش باشد. استقلال واقعی این بود. همان طور که آقای فتحی گفت، کاری نداشته باشید که در فضای مجازی چه چیزی نوشته اند. آن کسانی که آن حرف ها را می زنند به دنبال این هستند که ما را برای داربی ضعیف نمایند. کسی نمی تواند ما را متوقف کند اگر ما همه با هم باشیم.

او اضافه نمود: هیچ بازیکنی که روی نیمکت می نشیند، حق ندارد با صورت ناراحت روی نیمکت باشد. همه بازیکنان حتی نیمکت نشینان هم باید بجنگند برای کل تیم. بهترین مهاجم لیورپول روز گذشته وارد زمین شد و این تیم پیروز شد. کسی نگفت چرا او روی نیمکت بوده و همه گفتند تیم شان برنده گردیده است. همه باید روی خودشان کار نمایند تا بهتر شوند. دوباره می گویم که هیچکس به خاطر مطالب فضای مجازی به ترکیب نمی آید و از ترکیب خارج نمی گردد. مثلا وقتی قائدی بازی می نماید و عوض می گردد، کسی نمی تواند بگوید چرا بازی کرد یا بازی نکرد. این مطالبی که در فضای مجازی مطرح می گردد اصلا مهم نیست.

سرمربی استقلال در انتها اضافه نمود: در بازی با نساجی باید با همین قدرت به میدان برویم و پیروز شویم. باید ببریم. مهم این است که آقای فتحی به عنوان نفر اول باشگاه پشت شما هستند و به بقیه حرف ها توجهی نکنید چون شایعات زیاد هستند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 882

به "شفر: بازیکن بی نظم از تیم کنار گذاشته می گردد، می خواهند ما را برای داربی ضعیف نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: بازیکن بی نظم از تیم کنار گذاشته می گردد، می خواهند ما را برای داربی ضعیف نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید