شهرداری ارومیه نخستین پیروزیش را در اردکان جشن گرفت

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/آذربایجان غربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر والیبال برابر میزبانش خاتم اردکان به پیروزی رسید.

شهرداری ارومیه نخستین پیروزیش را در اردکان جشن گرفت

هفته سوم لیگ برتر والیبال عصر امروز(پنج شنبه) در حالی با برگزاری 6 دیدار به انتها رسید که شهرداری ارومیه توانست نخستین بردش را کسب کند و شهرداری ورامین با کسب سومین برد در صدر جدول بایستد.

در یکی از دیدارها که در اردکان برگزار گردید تیم شهرداری ارومیه پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 برابر خاتم با پیروزی برسد و با کسب اولین بردش مجموع امتیازاتش را به عدد 5 برساند.

به گزارش خبرنگاران،ست های بازی با امتیازهای 25-20، 18-25، 20-25 و 18-25 به سود شاگردان مصطفی کارخانه تمام شد تا با این برد کمی شهرداری ارومیه از بحران خارج گردد.

در سایر دیدارها شهرداری ورامین به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از سد فولاد سیرجان گذشت و همچنان صدرنشین باقی ماند. پیغام مشهد هم در ادامه نوار ناکامی هایش با نتیجه 3 بر 1 از پیکان تهران بازنده شد.

سایپا تهران هم پس از 2 برد در هفته های ابتدایی در خانه با حساب 3 بر 2 مغلوب شهداب یزد شد. کاله مازندران با حساب 3 بر صفر شهروند اراک را از پیش رو برداشت و سپاهان اصفهان در دیدار جذاب برابر مهمانش شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گردید.

انتهای پیغام

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13307

به "شهرداری ارومیه نخستین پیروزیش را در اردکان جشن گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ارومیه نخستین پیروزیش را در اردکان جشن گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید