هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛ تقابل شهریار و ژنرال این بار در اصفهان، خودروسازان به مصاف صنعتی ها می روند

به گزارش شیوا مارکت، لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری 3 دیدار وارد هفته دوازده می گردد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛ تقابل شهریار و ژنرال این بار در اصفهان، خودروسازان به مصاف صنعتی ها می روند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با انجام 3 دیدار در شهر های مختلف پیگیری می گردد و مابقی بازی های این هفته در روز های شنبه، یکشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.

همچنین دیدار استقلال و پدیده که قرار بود روز جمعه در استادیوم آزادی برگزار گردد به علت حضور مهمانان خارجی جهت شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا به روز دیگری موکول شد. بازی سرخپوشان پایتخت در هفته دوازدهم هم به علت حضور آن ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به تعویق افتاد. علاوه بر این، بازی معوقه سپاهان و سایپا از هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه برگزار می گردد.

نساجی مازندران- استقلال خوزستان/ استادیوم شهیدوطنی ساعت 15

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم پدیده مشهد شکست سنگینی را متحمل شد و با 8 امتیاز در صندلی چهاردهم نهاده شد. شاگردان جواد نکونام قصد دارند با حمایت طرفداران خود شکست هفته قبل برابر آبی پوشان اهوازی جبران نمایند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

استقلال خوزستان هفته گذشته در دربی جنوبی ها برابر تیم نفت مسجد سلیمان بازنده شد و با 10 امتیاز در صندلی سیزدهم نهاده شد.

هر 2 تیم وضعیت مناسبی در لیگ برتر ندارند و به پیروزی در این بازی احتیاج مبرم دارند. باید دید کدامیک 3 امتیاز حساس این بازی را بدست می آورند؟

پارس جنوبی جم- پیکان/ استادیوم تختی جم ساعت 15:30

تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته برابر تیم سپیدرود رشت قعر نشین لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر بازنده شد و با 13 امتیاز در صندلی هشتم نهاده شد. این تیم جنوبی قصد دارد از امتیاز میزبانی خود در این بازی استفاده کند و شکست هفته قبل را جبران کند، اما کار سختی برابر شاگردان جلالی دارد.

تیم پیکان هم هفته گذشته در استادیوم خانگی اش برابر تراکتورسازی بازنده شد و با 16 امتیاز در صندلی پنجم نهاده شد. این تیم برای جبران شکست هفته قبل به مصاف پارس جنوبی جم می رود تا همچنان در کورس رقابت با تیم های بالا نشین بماند.

2 تیم مدتی پیش در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته بودند که تیم پارس جنوبی توانست شاگردان جلالی را شکست بدهد و به مرحله بعد این رقابت ها راه یابد. تیم پیکان برای جبران آن شکست به جم می رود تا علاوه بر انتقام گیری بتواند 3 امتیاز شیرین این بازی را به اندوخته های خود اضافه کند.

مسئولان تیم پارس جنوبی جم با رایگان کردن تماشای این بازی امیدوارند استادیوم تختی جم روز جمعه مملو از تماشاگر گردد تا تیمشان با حمایت طرفداران یک نتیجه خوب را رقم بزند.

تراکتورسازی تبریز- ذوب آهن اصفهان/ استادیوم یادگار امام تبریز ساعت 15:30

سرخپوشان تبریزی هفته گذشته توانستند در خارج از خانه یک پیروزی دلنشین برابر پیکان بدست آورند و با 19 امتیاز در صندلی سوم قرار بگیرند. آن ها با روحیه بالا به مصاف شاگردان نمازی می روند تا با کسب 3 امتیاز روند رو به رشد خود را در لیگ برتر ادامه بدهند.

مالک باشگاه تراکتورسازی تماشای این بازی را رایگان گفت تا پرشور های تبریزی سکو های استادیوم یادگار امام تبریز را در روز جمعه پر نمایند و به تشویق تیم محبوب خود بپردازنند.

علیرضا نقی زاده هافبک تراکتورسازی که چند روز پیش به علت داشتن سنگ کلیه مورد عمل جراحی نهاده شده بود به دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان نمی رسد. همچنین اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش تراکتورسازی که زیر نظر پزشکان تیم ملی مداوا می گردد قادر به همراهی سرخپوشان تبریزی در این بازی نیست.

احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور بازیکنان سرباز تراکتورسازی هم انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابق خود در روز جمعه دارند تا توانایی خود را به کادرفنی ذوب آهن نشان بدهند.

آنتونی استوکس مهاجم تراکتورسازی با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر واقع شده است. او قصد دارد با گلزنی مقابل ذوب آهن اجازه ندهد دیگر رقیبانش به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برسند.

تیم فوتبال ذوب آهن در فصل اخیر نتوانسته است انتظار طرفداران خود را برآورده کند و از 10 بازی فقط 2 پیروزی خارج از خانه کسب نموده است. شاگردان نمازی قصد دارند با پیروزی برابر تراکتورسازی جبران مافات نمایند، اما کار سختی مقابل طرفداران پرشور تبریزی پیش رو دارند.

دیدار تیم ذوب آهن برابر تیم پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به علت حضور سرخپوشان پایتخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد و قرار است این بازی در روز دیگری انجام گردد. هم اکنون این تیم اصفهانی با 10 بازی و کسب 11 امتیاز در صندلی نهم واقع شده است.

نژاد مهدی مدافع تیم ذوب آهن هم به دلیل پاره شدن عضله همسترینگ بازی مقابل تراکتورسازی را از دست داد.

سپاهان- سایپا/ استادیوم نقش دنیا ساعت 16:30

بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر میان تیم های فوتبال سپاهان و سایپا روز جمعه در استادیوم نقش دنیا برگزار می گردد.

زردپوشان اصفهانی با راهنمایی امیرقلعه نویی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و با 10 بازی و کسب 22 امتیاز در صندلی دوم جدول رده بندی قرار دارند. آن ها قصد دارند با حمایت طرفداران پرشور خود از سد نارنجی پوشان سایپا عبور نمایند تا از کورس رقابت با پدیده در صدر جدول عقب نیافتند.

تیم فوتبال سپاهان در حالی باید به مصاف تیم سایپا برود که کیانی، پورقاز و محمدی به علت محرومیت و ایرانپوریان، سرلک و نویدکیا به دلیل مصدومیت نمی توانند این تیم را در این بازی همراهی نمایند، اما سایر نفرات می توانند زردپوشان اصفهانی را در بازی روز جمعه همراهی نمایند.

همچنین چند روز پیش حسین کفعمی از سوی مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان انتخاب شد، اما به علت حاشیه های به وجود آمده خیلی زود از سمتش استعفا کرد.

نارنجی پوشان سایپا با انجام 10 بازی و کسب 15 امتیاز در صندلی هفتم قرار دارند. آن ها قصد دارند با برد برابر زرد پوشان اصفهانی صندلی خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند، اما کار سختی در نصف دنیا پیش رو دارند.

شاگردان علی دایی در جام حذفی توانستند در ضربات پنالتی از سد آبی پوشان پایتخت عبور نمایند و به مرحله بعد این رقابت ها راه یابند، بنابراین آن ها با روحیه بالا به مصاف تیم سپاهان می روند.

جدال قلعه نویی و علی دایی در استادیوم نقش دنیا به جذابیت این بازی می افزاید.

فولاد خوزستان- سپیدرودرشت/ روز شنبه ساعت 15:30

بازی 2 تیم فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرودرشت روز شنبه ساعت 15:30 برگزار می گردد. تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در دربی اهواز برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت و با 11 امتیاز در صندلی دوازدهم نهاده شد.

این تیم اهوازی قصد دارد با حمایت طرفداران خونگرم خود از سد تیم سپیدرود رشت عبور کند تا چند پله در جدول رده بندی صعود کند.

تیم سپیدرود رشت که سال جاری به لیگ برتر آمده است در وضعیت بحرانی واقع شده است و با 6 امتیاز در انتهای جدول رده بندی واقع شده است.

این تیم شمالی با راهنمایی علی کریمی قصد دارد با برد برابر تیم فولاد خوزستان دست پر از اهواز برگردد، اما کار سختی در برابر طرفداران خونگرم اهوازی پیش رو دارد.

تیم سپیدرود رشت هفته گذشته با برتری برابر تیم پارس جنوبی جم اولین برد خود را در لیگ برتر با حضور طرفداران شمالی جشن گرفت و این تیم قصد دارد دومین پیروزی خود را در لیگ برتر در اهواز بدست آورد تا از ته جدول فرار کند.

نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان/ روز یکشنبه ساعت 16:45

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته در دربی اهواز با نتیجه 2 بر یک از سد آبی پوشان اهوازی عبور کرد و با 7 امتیاز در صندلی پانزدهم جدول واقع شده است.

تیم مسجد سلیمان هفته گذشته پایان اولین پیروزی را در لیگ برتر کسب کرد و اکنون قصد دارد با حضور طرفداران خود دومین پیروزی را در لیگ برتر جشن بگیرد، اما کار سختی برابر برزیل ایران پیش رو دارد.

میلاد فراهانی دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان چند روز پیش با مرزبان سرمربی این تیم درگیری لفظی کرد و قراردادش را به صورت توافقی با این باشگاه فسخ کرد. البته مرزبان مدعی شده که درگیری بین او و فراهانی صورت نگرفته است و فقط صحبتی درباره مطالبات بین این 2 نفر اجرا شده است و حتی قرار بود که فراهانی دروازه بان نفتی ها در بازی با استقلال خوزستان باشد، اما او ساک خود را برمی دارد و به خانه می رود.

حبیب فر عباسی با جدایی فراهانی، دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

لازم به ذکر است بازی تیم فوتبال سایپا برابر ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته دوازدهم هم روز چهارشنبه 23 آبان ماه در استادیوم پاس قوامین تهران برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی نفتی ها را نقره داغ کرد

اسامی محرومان هفته دهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

سود کلان حامی مالی پرسپولیس از فروش پیراهن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1820

به "هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛ تقابل شهریار و ژنرال این بار در اصفهان، خودروسازان به مصاف صنعتی ها می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛ تقابل شهریار و ژنرال این بار در اصفهان، خودروسازان به مصاف صنعتی ها می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید