شک نکنید پرسپولیس قهرمان است، فرهاد مجیدی روی استقلال تمرکز کند

به گزارش شیوا مارکت، اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز که باعث شد تکلیف قهرمان این دوره از بازی های لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود گفت: به نظرم پرسپولیس با توجه به اینکه هفته هاست نتایج خوبی نگرفته، دچار افت روحی شده است. اعتماد به نفس بازیکنان این تیم کاهش یافته است و آنها نمی توانند موقعیت های خود را تبدیل به گل کنند.

شک نکنید پرسپولیس قهرمان است، فرهاد مجیدی روی استقلال تمرکز کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد ماریو بودیمیر در ترکیب سرخپوشان ادامه داد: او بازیکن خوبی در حفظ توپ و دادن پاس های کوتاه است اما فرم بدنی اش به گونه ای است که تحرک کمی دارد. همین امر باعث شده تا سنگین باشد و نتواند در ضد حملات به درد پرسپولیس بخورد. به نظرم حضور او در پرسپولیس چندان فایده ای نداشته است. بازیکنان جوان ایرانی خیلی خوبی داریم که می توانند جای بودیمیر در لیست پرسپولیس قرار بگیرند. البته این موضوع فقط به نظر سرمربی تیم باز می شود و باید دید برانکو چه دیدگاه درباره ادامه همکاری با او دارد.

وی در خصوص میزان احتمال قهرمانی پرسپولیس شرح داد: شک نداشته باشید پرسپولیس قهرمان می شود. بازیکنان این تیم جنگندگی لازم را دارند و می توانند پارس جنوبی جم را شکست داده و قهرمانی خود را تکرار کنند. پرسپولیس از لحاظ فنی، بهترین تیم لیگ برتر بوده است و حقش قهرمانی است.

سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس درباره شرایط پایه های این باشگاه نیز صحبت کرد و گفت: تست گیری از بازیکنان را به سرانجام رساندیم و تنها در یک یا دو پست نیاز به بازیکن داریم. تمرینات بدنسازی را هم به زودی آغاز خواهیم کرد تا برای مسابقات تیم های پایه آماده شویم.

حلالی درباره صحبت های فرهاد مجیدی درباره حمایت های اجرا شده توسط معاون وزیر و ارکان مختلف فوتبالی برای قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: بهتر است آقای مجیدی به تیم خودش فکر کند و وارد حاشیه های این چنینی نشود تا مسائل زیاد این تیم را برطرف کند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5917

به "شک نکنید پرسپولیس قهرمان است، فرهاد مجیدی روی استقلال تمرکز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شک نکنید پرسپولیس قهرمان است، فرهاد مجیدی روی استقلال تمرکز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید