صالحی امیری: امکان برگزاری رویداد های ورزشی در زمان مقرر وجود دارد

به گزارش شیوا مارکت، رییس کمیته ملی المپیک گفت: براساس اعلام مسئولین IOC و همچنین شورای المپیک آسیا امکان برگزاری مسابقات المپیک توکیو و بازی های ساحلی چین در تاریخ مقرر وجود دارد.

صالحی امیری: امکان برگزاری رویداد های ورزشی در زمان مقرر وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، در جلسه ستاد عالی بازی ها که با موضوع مسابقات بازی های ساحلی 2020 سانیا برگزار گشت ، گفت: براساس شواهد و اظهارات مسئولین ioc و شورای المپیک آسیا امکان برگزاری مسابقات المپیک توکیو و بازی های ساحلی چین در تاریخ مقرر وجود دارد.

وی افزود: البته این نکته نیز مورد توجه قرار گرفته که در صورت بروز موج جدید کرونا در آسیا، بحث قرنطینه مجدد و عدم کشف واکسن این ویروس ،امکان برگزار نشدن این دو رویداد وجود دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک این نکته را مورد توجه قرار داد که تا به امروز هیچ مکاتبه ای مبنی بر لغو مسابقات ساحلی و همچنین المپیک و پارالمپیک برای کشورها ارسال نشده است.

صالحی امیری گفت: نمی توان با احتمال لغو مسابقات، برنامه هایمان را تعطیل کنیم بلکه باید از هم اکنون برای آماده سازی ورزشکاران برای حضور پیروز در رویداد های المپیک و پارالمپیک و بازی های ساحلی برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

او توضیح داد: برای تداوم تمرینات ملی پوشان،امکاناتی را برای المپین ها تهیه کردیم تا در منازلشان تمرینات خود را پیگیری کنند، همچنین در کنار تهیه این ملزومات خدمات روانشناسی را هم برای این عزیزان مهیا کردیم.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: شواهد حاکی از آن است که که ستاد مقابله با کرونا به مرور محدودیت ها را کم می کند. به این ترتیب ioc مسابقات بازی های ساحلی آسیا را در آذرماه برگزار می کند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20634

به "صالحی امیری: امکان برگزاری رویداد های ورزشی در زمان مقرر وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: امکان برگزاری رویداد های ورزشی در زمان مقرر وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید