طباطبایی: سامانه ملی کاراته به شفاف سازی و از بین بردن فساد کمک می کند، سبک ها بازوان فدراسیون هستند

به گزارش شیوا مارکت، رئیس فدراسیون کاراته گفت: سامانه ملی کاراته یکی از اقدامات مهم ما در سال 98 بود که به شفاف سازی، از بین بردن خطاها و از بین بردن فساد کمک خواهد کرد.

طباطبایی: سامانه ملی کاراته به شفاف سازی و از بین بردن فساد کمک می کند، سبک ها بازوان فدراسیون هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون گفت: در سال 98 یکی از مهمترین و پرمخاطره ترین سال های کاراته کشور پشت سر گذاشتیم. 13 اعزام ورزشی و تقریبا 15 اعزام در سال 98 برای کاراته داشتیم. حاصل این اعزام ها کسب سهمیه ها در بخش پسران و دختران بود. اگر امروز رقابت شدیدی بین پورشیب کاپیتان با اخلاق کاراته و سجاد گنج زاده می بینیم به خاطر قدرت و رقابت کاراته ایران و اعزام به مسابقات مختلف حتی در دورترین نقاط دنیا از جمله کانادا و شیلی بود.

وی اضافه نمود: در بخش دختران نیز حمیده عباسعلی به راحتی کسب سهمیه المپیک داشت و سارا بهمنیار بر اساس اعلام فدراسیون دنیای کاراته تا امروز کسب سهمیه کرده و اگر قرار بر برگزاری ادامه مسابقات باشد با یک تثبیت ساده کسب سهمیه خواهد کرد. رزیتا علیپور تنها 300 امروز با کسب سهمیه المپیک فاصله داشت و با برگزاری مسابقات کاراته وان مراکش می توانست به راحتی کسب سهمیه المپیک کند.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: قدرت کاراته ایران و حمایت پیشکسوتان کاراته ایران سال ها است که این درخت پربار را آبکمک کرده است. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز تشکر می کنم که شرایط را برای اعزام های ما فراهم کردند و نقش مهمی در نتایج ما داشتند.در قهرمانی آسیا در اردن نیز به لطف خدا قهرمان کومیته تیمی مردان شدیم.

طباطبایی عنوان کرد: در فعال کردن همه کمیته تلاش کردیم و با خرد جمعی بین کمیته ها توانستیم سرفصل های جدیدی را رقم بزنیم. امروز می توانیم از جوانانی که سال ها برای کاراته کشور زحمت کشیدند و از تحصیلات مناسبی نیز برخوردار هستند در جای جای فدراسیون استفاده کنیم. در سبک ها 100 سبک ثبت شده داشتیم، اما با ارزیابی سبک ها آنها که مدارکشان ناقص و در استان ها دچار مسائلی بودند را قانونمند کردند. سبک ها بازوان فنی فدراسیون و کاراته کشور هستند و نیازمند رقابت بین سبک ها هستیم تا کاراته کشور به بالندگی برسد.

وی اضافه نمود: در سازمان لیگ به سمت انتخاب هیئت رئیسه و خرد جمعی رفتیم. در سبک های آزاد مسابقات متعددی داریم و تلاش کردیم مسائل اعزام های بین المللی سبک های آزاد را با تنظیم پروتکل و برنامه ریزی به سمتی پیش ببریم که اعزام های آنها درست باشد. در بحث سخت افزار سال ها خانواده کاراته از نبود خانه کاراته رنج برده است. از صالحی امیری تشکر می کنم که بخشی از سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب به مساحت 600 متر را در اختیار مجموعه کاراته کشور و تیم های ملی قرار دادند که بسکمک از مسائل را حل خواهد کرد.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: قدم دوم ما این است تا در مجموعه تختی سالنی در اختیار ما قرار بگیرد تا بتوانیم هدیه ای برای خانواده کاراته داشته باشیم. سامانه ملی کاراته یکی دیگر از اقدامات مهم ما در سال 98 بود، که به شفاف سازی، از بین بردن خطاها و از بین بردن فساد کمک خواهد کرد.

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22908

به "طباطبایی: سامانه ملی کاراته به شفاف سازی و از بین بردن فساد کمک می کند، سبک ها بازوان فدراسیون هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: سامانه ملی کاراته به شفاف سازی و از بین بردن فساد کمک می کند، سبک ها بازوان فدراسیون هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید