شروع فصل هیجان انگیز کاراته از سانتیاگو شیلی

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی فدراسیون جهانی کاراته درباره رقابت های جهانی سری A شیلی نوشت: اولین رویداد کاراته در سال 2020 طی روزهای 10تا 12 ژانویه (20 تا 22 دی ماه) به میزبانی شیلی در سانتیاگو برگزار خواهد شد. کاراته کاها به دنبال کسب موفقیت در این مسابقات هستند، چرا که نمی خواهند حضور در المپیک را برای اولین بار از دست بدهند.

شروع فصل هیجان انگیز کاراته از سانتیاگو شیلی

سایت فدراسیون دنیای کاراته، در این مطلب 5 دلیل مهم را برای آغاز یک فصل تاریخی از رقابتهای سری A شیلی برشمرده است:

کوشش برای کسب امتیاز

رقابتهای سانتیاگو یکی از 6 رویداد آخر است که در مراحل انتخابی المپیک گنجانده شده است. کاراته کاهایی که می خواهند در جهت کسب سهمیه المپیک پیروز شده و به المپیک بروند باید در این مسابقات شرکت نموده و با کسب امتیازهای این رقابتها شانس خود را در جدول رده بندی المپیک بهبود بخشند. هر چقدر که امتیازات بیشتر کسب گردد، اختلاف نفرات برتر رنکینگ کم و کمتر شده و پیش بینی آنها که می توانند کسب سهمیه نمایند سخت و سخت می گردد. در رقابتهای شیلی 500 امتیاز برای کسب مدال طلا در نظر گرفته شده و همه مدعیان برای کسب موفقیت به میدان می آیند.

هرچه اختلافات در رده های المپیک نزدیک و نزدیک تر می گردد ، هر امتیاز به حساب می آید. پیش بینی می گردد کاراته کاهای درجه یک برای بدست آوردن امتیاز در معرض سفر به سانتیاگو باشند. یک رقیب برنده در سانتیاگو ممکن است در این رویداد حدود 500 امتیاز برای یک مدال طلا کسب کند.

آخرین تورنمنت در آمریکا

رقابتهای شیلی آخرین رویداد انتخابی المپیک قبل از تاریخ ششم آوریل (18 فروردین 1399) در قاره آمریکا خواهد بود و بدون شک کاراته کاهای این منطقه بیشتر از آن استقبال خواهند کرد. چرا که می توانند با کمترین مسافت بیشترین امتیاز را بگیرند. پس این رویداد، کاراته کاهای این قاره باید به پاریس، دبی و یا رباط سفر نمایند.

مهمترین رویداد سری A

از سری مسابقات کسب سهمیه المپیک، رویداد سانتیاگو تنها رقابت از سری مسابقات سری A می باشد. این مسابقات از آن جهت اهمیت بالاتری دارد که کاراته کاهایی که رنکینگ دنیای بالاتر از 100 هستند، اجازه شرکت دارند و این دست کاراته کاها فرصت مناسبی دارند تا صندلی خود را برای حضور در کاراته وان بهبود ببخشند.

در انتظار شگفتی ها

در رقابتهای سری A اغلب شاهد شگفتی های زیادی بودهایم که در این دوره نیز شاید خیلی از قهرمانان برتر دنیا غافلگیر شوند. به همین دلیل است که این مسابقات برای نخبه ها غیر قابل پیش بینی است.

در انتظار حضور برترین ها

انتظار می رود بسیاری از کاراته کاهای مدعی حضور در بازیهای المپیک، راه سفر به شیلی را در پیش بگیرند. علاقمندان به کاراته این شانس را دارند که مبارزه قهرمانان را روی تاتامی سانتیاگو ببینند. کاراته کاهای دیگر نیز این شانس را دارند که توانایی خود را در برابر ستاره های برتر به نمایش بگذارند. بر اساس لیست ثبت نامی ها حضور نفراتی چون بهمن عسگری قهرمان دنیا از ایران، لوئیجی بوسا قهرمان اروپا از ایتالیا ، سجاد گنج زاده گرند وینر (برنده بزرگ) سال 2019 از ایران، قهرمان آفریقا لامیا ماتوب از الجزایر، دارنده مدال نقره قهرمانی دنیا ژانا بیتچ از آلمان و بتینا پلنک قهرمان بازی های اروپا از اتریش جزو برترین رقبایی هستند که تاکنون شرکت خود را در این مسابقات تایید نموده اند.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14396

به "شروع فصل هیجان انگیز کاراته از سانتیاگو شیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فصل هیجان انگیز کاراته از سانتیاگو شیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید