مقاله: طراحی ویلا دوبلکس

به گزارش شیوا مارکت، شما می توانید به جای یک سالن عظیم، دو یا حتی سه سالن برای ویلا دوبلکس در نظر بگیرید. چنین طرح جداکننده ای می تواند یاری عظیمی به طراحی ویلا دوبلکس شما کند و محل قرار دریافت اتاق ها را معین کند. در بخش هایی از ساختمان که در معرض تابش نور مستقیم خورشید هستند، از پنجره های کف تا سقف و عظیم بهره ببرید. محل قرارگیری پله های ارتباطی طبقات، یکی از مهمترین نکات در طراحی ویلا دوبلکس است. شما باید بهترین محل را برای پلکان انتخاب نمایید. حتما دقت کنید پله ها جلوی ورود نور را نگیرند، فضاهای اصلی را اشغال نکنند و امکان دسترسی از بخش های پایینی و بالایی پله به قسمت های دیگر ویلا به راحتی وجود داشته باشد.

مقاله: طراحی ویلا دوبلکس

توجه به اندازه فضاها، ابعاد اتاق ها و ارتفاع سقف ها در طراحی ویلا با طراحی یک آپارتمان بسیار متفاوت است. برای مثال آپارتمان ها محدودیت های بسیار زیادی برای دریافت نور طبیعی دارند، در حالی که یک ویلای دوبلکس چنین محدودیت ندارد. پس در زمان طراحی ویلا دوبلکس توجه داشته باشید که در حال طراحی آپارتمان نیستید. طراحی داخلی ویلا اهمیت زیادی دارد چرا که این فضا قرار است حداکثر آرامش را به ساکنان ارائه دهد. اگر مهمان های زیادی خواهید داشت و همچنین از داشتن فضاهای عظیم لذت می برید، به سالن اصلی خانه توجه فراوانی کنید.

طراحی ویلا دوبلکس اصول تقریبا ثابتی دارد؛ اما آن بخشی که تفاوت های عظیم و شاخص ایجاد می نماید و می تواند یک فضای آرامش بخش و ایده آل ایجاد کند، رعایت نکات بسیار کوچک اما بسیار مهم هست. رعایت این نکات ویلایی را می سازد که با ورود به آن احساس دلنشین و مفرحی خواهید داشت و این تفاوت ها را احساس خواهید کرد. در ادامه بعضی از نکات شاید کوچک اما حیاتی طراحی ویلای دوبلکس را با شما مرور می کنیم. با رعایت این نکته ها، طراحی ویلا دوبلکس شما یک طراحی خیره کننده خواهد بود که لذت آن نصیب خودتان و اطرافیانتان خواهد شد.

منبع مقاله: طراحی ویلا دوبلکس

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18808

به "مقاله: طراحی ویلا دوبلکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طراحی ویلا دوبلکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید