طرح تشکیل وزارت تجارت و لایحه سهام عدالت در مجلس آنالیز می گردد

به گزارش شیوا مارکت، نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و لایحه ساماندهی سهام عدالت را در دستور کار دارند.

طرح تشکیل وزارت تجارت و لایحه سهام عدالت در مجلس آنالیز می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، دستورکار مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه (21 لغایت 23 اردیبهشت) هفته آینده اعلام شد.

طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی (اعاده شده از شورای نگهبان)، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، لایحه اصلاح مواد 20 تا 23 قانون برنامه سوم تنفیذی در ماده 30 قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و همچنین طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانکهای تجاری غیر دولتی در دستور کار مجلس واقع شده است.

طرح یک فوریتی الحاق موادی به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی در خصوص اهانت به ادیان و مذاهب قانونی و اقوام ایرانی، لایحه عضویت دولت ایران در شرکت بین المللی نقدینگی اسلامی، رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و همچنین لایحه ساماندهی سهام عدالت موضوع اصلاح مواد 34 تا 38 قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی از دیگر دستور کارهای نمایندگان در صحن علنی است.

آنالیز تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس در خصوص رسیدگی به لایحه مشارکت عمومی و خصوصی طبق اصل 85 قانون اساسی، آنالیز تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس در خصوص رسیدگی به طرح حمایت از مالکیت صنعتی طبق اصل 85 قانون اساسی و آنالیز تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس در خصوص رسیدگی به لایحه استخدامی شهرداری ها طبق اصل 85 قانون اساسی در دستور کارها واقع شده است.

برای اطلاع از جزئیات دیگر دستور کارهای مجلس اینجارا مشاهده کنید.

4079/

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19774

به "طرح تشکیل وزارت تجارت و لایحه سهام عدالت در مجلس آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تشکیل وزارت تجارت و لایحه سهام عدالت در مجلس آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید